במבחן התוצאה הכנופייה כשלה

במבחן התוצאה הכנופייה כשלה

במבחן התוצאה הכנופייה כשלה, המשימה לא הושגה ועכשיו יש בעייה.

סביר שבמקום לקחת אחריות על התקלה הפושעים ינסו כהרגלם להטיל אשמה על הקבוצה שניצחה.

ציטוט:

גנץ ולפיד: בלי ועדה – אין שיחות בבית הנשיא; נתניהו: “חיפשו כל דרך לפוצץ”.

חילופי האשמות אחרי יום דרמטי בכנסת: ראש הממשלה אמר כי “נבחרה נציגה שלהם ובכל זאת הם פוצצו את השיחות”, לפיד טען: “אין ועדה לבחירת שופטים. נתניהו שם קץ להעמדת הפנים שפניו להידברות”. גנץ: “סימן שאלה גדול על שיקול הדעת של נתניהו בנושאים הרי גורל”

עד כאן ציטוט.

בקיצור, כזבן נכלולי שהוא עבריין סידרתי וגם פושע נראה היום כמו ברווז מובס וצולע.

ציטוט:

נתניהו לא הצליח לכפות את החלטתו על הקואליציה, וגוטליב, שהוא עצמו פעל לבחירתה בפריימריז הליכוד האחרונים. ראש הממשלה הפסיד שלוש פעמים. הוא נכנע ללחץ לוין ותומכי הרפורמה לדחות את הבחירות ושינה את החלטתו המקורית; חזה בבחירת מועמדת האופוזיציה, בניגוד להנחייתו; ומתמודד עם השהייה של השיחות בבית הנשיא – מה שיגביר עליו את הלחץ הפנימי בקואליציה לחוקק באופן חד צדדי את הרפורמה, ועלול להביא להתחזקות המחאה.

התוצאה הסופית היא מבוכה לקואליציה, שלא הצליחה בתרגיל שתוכנן – וכישלון לנתניהו, שלא הצליח להוביל להחלטה קואליציונית. הוא ניהל את הדברים בצורה מבולגנת, לא ברורה, תזזיתית וקפריזית, ובכך “הגיש את הניצחון” לאופוזיציה. לפי גורמים בקואליציה, כל ההליך היה יכול להתנהל אחרת אילו נתניהו היה פועל בצורה מסודרת.

עד כאן ציטוט.

אולי המצב כרגע לא נראה ברור, מחמת היותו מטושטש או מעוות, אבל זה כנראה בגלל שמתחוללת מערכה עזה להושעת חזון הציונות מרודנות ועבריינות. כדאי להמתין לפיזור העשן ושקיעת האבק.

המאבק למען הדמוקרטיה העברית לא יגמר עד שהעבריין יעצר. חלילה, יפסקו המחאות ישראל עלולה להפוך למשהו אחר.

כאמור, הקואליציה לא הצליחה להעמיד מועמדת ראוייה שתבחר לועדה, הקבוצה הזו לא תכונס, ובמקום להתנצל את לתקן את הבעייה היא מטילה אשמה, כאילו שזה ישכנע או יסייע.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- שימור הדמוקרטיה או מיגור הדיקטטורה? קישור למאמר בשם- הדמוקטטורה מפגינה את כוחה.

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן