בנו הגזען של טרוריסט מסוכן

בנו הגזען של טרוריסט מסוכן

לפעמים דבריו הגלויים, הגזעניים והאטומים של אדם אחד מצליחים להסביר לעם שלם שהוא וחבר מרעיו לא מונעים מאהבת הזולת אלא משנאה ופחד.

ציטוט:

עמית סגל בוחר בפרנואידיות על פני חמלה אנושית.

פרשן “חדשות 12” חושש לגורל המדינה היהודית, למרות שהוא יודע שהפליטים מאוקראינה הם אנשים שישמחו לחזור הביתה או לעבור לאירופה כשיתאפשר. עדיף שיתעל חששות לכיוון אחר.

עד כאן ציטוט.

מי יודע, אולי חרדה ושנאה הן תורתם של אלה שלא מתמצאים ביהדות ועיקרה?

מצד שני, יתכן שאכזריות חסרת חמלה היא תופעה מצערת שנגרמת מחשיפה לאבא שהוא טרוריסט רצחני ומופרע, כזה שניסה להרוג אנשים וישב בעוון חטאיו הנוראים למצוות התורה במתקן כליאה.

מי מאמין שהרב חסדו יצר בעולמו רק יהודים נחמדים? מסתבר שחלק מילדיו הם תמימים, לא שואלים, או סתם רשעים מזיקים ובורים.

חוץ מזה, פרט לילדיו הנבחרים, אלה שמצווים לכבד אחרים, נראה שהשוכן במרומים גם יצר בני אדם מעוד כמה סוגים. כרגע עדיין לא ברור אם לגזענים שמתחזים לכשרים עם כיפות נאות על הראשים נדמה בטעות שהרב חסדו עשה מישגים או שלדעתם המלומדת האל סתם יצר דברים פגומים שאינם ראויים לרחמים.

מי חושב או מאמינה בטעות ש-“ואהבת לזולתך כמוך” זו מצווה שממליצה על בדלנות, גזענות או אטימות? למה חשוב לבנו הדברני של טרוריסט מסוכן וקיצוני לגלות שהוא עצמו מתחזה לדתי מוסרי בעודו גזעני, לאומני ואכזרי?

הנקודה אחרונה למחשבה היא שאלה: מי שמפחד שמתן סיוע לפליטי מלחמה לכאורה ישנה את אופייה של המדינה בעצם גם נורא רוצה לספח שלושה מיליון מוסלמים עויינים למדינת היהודים? אין בדברים קצת סתירה שמעלה תמיהה?

קישור למאמר בהארץ.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן