גורלו של העם הניבחר קצת מר

גורלו של העם הניבחר קצת מר

כמו שמפרסמים ומשווקים יודעים מאז שנים, צפייה בסקס ואלימות מעוררים בנו יצרים מולדים סוערים ועזים, וזה מייד מעורר התרגשות סקרנית ונרגשת אצל המתבוננים ועוזר להעביר מסרים.

היהודים מזמן הבינו את הבעייה שיוצרת חוסר שליטה ביצר הרע והביאו לעולם ספר עם הנחייה ברורה: לא ראוי להזיק ולפגוע. בלי זה, אי אפשר לקיים חיי קהילה, ובני אדם נעשים חמדניים תוקפנים, חסרי התחשבות, אנוכיים ואכזריים.

כדי לתת תוקף מוסרי ורציני להמלצה הנבונה לגבי הימנעות מפגיעה ובקשת הסדרה מסופר למאמינים שזו הגיעה לפני אלפי שנים למשה בהרים ישירות מהשיכה שבמרומים. אולי זו עובדה, אבל יתכן שסיפור העלילה גם קשור לחינוך, תרבות ואמונה.

אבותינו זכרונם לברכה סיפרו שגיבורים שולטים ביצרים, ושאסור לעולל לאחרים מה שלנו לא נעים, אלא אם כן נאלצים לנטרל סיכונים רצחניים. זו למעשה עיקרה של התורה כולה.

ציטוט:

“אי אפשר לצפות בזה בלי לעבור טראומה”: כמעט 14 מיליון צפיות לציוץ שמתאר את “סרט הזוועות”
ג’ון ספנסר האמריקני צייץ בחשבון הטוויטר שלו לאחר שצפה ב”סרטון הזוועות” של צה”ל מהטבח של 7 באוקטובר. השרשור הגיע לחשיפה אדירה, וכולל בתוכו תיאורים מזעזעים מהנראה בסרטון.

ציטוט:

ביידן: “עלינו לגנות את האלימות המינית שחמאס הפעיל ב-7 באוקטובר”

הנשיא ביידן אמר היום (שלישי) באירוע בחירות בבוסטון: “העולם לא יכול להתעלם ממה שקרה. זה החובה שלנו – ממשלות, ארגונים בינלאומיים, החברה האזרחית והמגזר העסקי – לגנות בצורה החריפה ביותר, בלי יוצא מן הכלל ובלי הטלת ספק, את האלימות המינית שחמאס הפעיל ב-7 באוקטובר”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, העם העתיק שבחר להיות אנושי ומוסרי סובל באופן תמידי, וזה מאוד עוזר לעולם הסקרני להבין שישו הנצרתי לא היה היהודי היחידי שסבל בגלל הרצון להיות שוחר שלום סלחני.

מעשי אלימות ורצחנות מעניינים אנשים, ולמרבה הצער לאחרונה שוב סבל היהודים מספק בידור להמונים. פעם הרומאים היו משליכים לזירה ספורטאים מפוחדים ואריות רעבים לקול מיצהלות הצופים, אבל מאז הפכנו תרבותיים.

יודעי דבר מדווחים שלכאורה נבחרנו לספר לכל האחרים שיש אלוהים ולא רק פסלים נוצצים, ושכדאי מאוד לרדוף הסדרים ולהיות מתחשבים כדי למנוע נזקים. נראה שמאז אנו מאוד סובלים, ומרגשים את המתבוננים הסקרניים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- טעות, התנצלות, הגינות ובגרות. קישור למאמר בשם- הספרדים שכחו מה זה להיות נוצרים? קישור למאמר בשם- שנאת יהודים וערכים מוסריים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן