גזענות ואלימות אינן ציונות

גזענות ואלימות אינן ציונות

אולי מדינת ישראל צריכה להודות לגזענים, ללאומנים ולשונאים אחרים. סך הכל, בזכותם הגויים שמחים ורואים בנו רעים. סוף סוף יש לעולם הצדקה לא לאהוב יהודים.

שנים לאחר שהדמוקרטיה הישראלית שהציעה עמדה שוחרת שלום ושוויונית בצורה רשמית היא הואשמה בצורה נכלולית וזדונית, סוף סוף יש הצדקה להחלטה הבינלאומית ישנה ושגוייה שבזמנו הייתה מוטה בגלל סיבה פוליטית, שלא לומר אנטישמית.

חלק מהישראלים והישראליות הן והם צאצאי קורבנות שסבלו רדיפות נוראות. לקרוא לרצונם של היהודים לשבת לבטח במדינה דמוקרטית, שוחרת שלום ושוויונית משל עצמן ועצמם- מעשה לא יפה בעיקר מעיד על רצון להטיל דופי בעם שכבר סבל לחינם די הרבה.

ציטוט:

החלטה 3379 של העצרת הכללית של האומות המאוחדות אשר נתקבלה ב-10 בנובמבר 1975 קובעת כי “ציונות היא צורה של גזענות ואפליה גזעית“. ב-16 בדצמבר 1991 קיבלה העצרת הכללית של האו”ם החלטה מנוגדת (מס’ 4686) שבה היא מודיעה כי היא חוזרת בה מן ההשוואה.

עד כאן ציטוט.

ללא ספק, היום כבר כן יש בארץ גזענות, אטימות, רישעות, אלימות, כוחנות, תוקפנות והתנשאות. אולי ההחלטה הישנה באו”ם קצת הקדימה את המציאות. מי יודע? יתכן ששוב צריך לשנות את ההגדרה, שכן יש היום בישראל קולות שמטיפים בארסיות רעילה לשנאה, שהיא כידוע ההפך הגמור מעיקרה של תורה וחזונה של המדינה.

מי יודע? אולי הנביא ליבוביץ’ צדק? סך הכל, הרעיונות ההזויים והאלימים של הקיצונים הגזעניים שמוסתים להפר את עיקרה של תורת העברים באמת מזכירים איך רשעים שלא מכבדים אחרים ככתוב בכתובים פעם התעללו ביהודים.

אז מה עושים? אולי צריך להזכיר לשוגים מה כתוב בכתובים? יתכן שגם צריך להציג גבולות ברורים או להעניש חוטאים עברייניים שמצפצפים על חוקים ולא משתלטים על יצרים כמו גיבורים, וזה יראה לאחרים שלא כדאי להפוך לעבריינים.

קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה. קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? קישור למאמר בשם- עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “גזענות ואלימות אינן ציונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן