דמוקרטיה לדמוקרטים וחוקים למאמינים

דמוקרטיה לדמוקרטים וחוקים למאמינים

כידוע למי שיודעת ויודע, הבקשות לא לעולל לחברך את מה ששנוא עליך, להימנע מפגיעה, לגלות התחשבות כאילו הזולת הוא אתה, לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסדרה נחשבות לעיקרה של תורה.

כמובן שמותר לנטרל סכנה, אבל באופן כללי עדיף לשבת לבטח תחת איזה תאנה וללגום בשלווה רגועה מפרי הגפן שהפך לשתייה קרה. בעיקרון, בדמוקרטיה יש שוויון ולכן לא אמורה להיות בעייה אלא אם יש הפרה של הרעיון, בזדון.

גזענות, אלימות או שנאה אינן מצוות חשובות בתורה, ואת זה חשוב להבין לפני הפסקה הבאה, שחלילה אולי קצת תזעזע או תעורר הפתעה קלה.

פעם נשמעו קריאות נוראות באירופה, והן הובילו לרצח עם ולהשמדה נוראה שאותה נזכור לעולם בשם- שואה. ההסתה הייתה-“גרמניה לגרמנים”, והמיעוטים כמובן לא היו אהודים. מספיק רק לחשוב על רדיפות היהודים וכבר עולים המון זיכרונות לאומיים מרים, כואבים וקשים.

ללא קשר, למרבה התדהמה והחלחלה יש בארץ שנגאלה קולות גזעניים שאומרים שישראל שייכת רק ליהודים, כאילו שכל האחרים שנולדו כאן ברצון השוכן במרומים הם נחותים, פגומים, מסוכנים או שנואים.

ציטוט:

סגן הרמטכ”ל: “מפחיד לזהות בקרבנו תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו בגרמניה לפני 80-70 שנה”

עד כאן ציטוט.

סביר שאבותנו לא נהנו לחוש נרדפים ומושפלים רק בגלל שהם נולדו יהודים. איך יתכן שיש ביננו מתחזים לכשרים ששונאים מיעוטים ורוצים לבער את כל השונים האחרים? הרי אנו עצמנו מאוד סבלנו מכאלה רעיונות נוראיים.

ליהודים אסור לעולל לאחרים מה שלהם לא נעים. רק רשעים בורים פוגעים בברואים אחרים מתוך מחשבה שאין צורך לכבד את מצוותיו של השוכן במרומים.

מי שסבור שצריך לגרש מכאן את התושבים שאינם כשרים או לספח למדינה בכוח מיליוני מוסלמים חוטא לחוקים, לכתובים ולחזון המייסדים, בערך כמו שפעם פגעו ביהודים.

איך יתכן שאנו נעולל לאחרים את מה שלנו לא היה נעים המון שנים? הרי יהודים מנועים מגרימת כאלה נזקים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- ציונות, יהדות, נכלוליות ועבריינות. קישור למאמר בשם- חזון המדינה ודרכה של תורה. קישור למאמר בשם- מי בוגד בחזון לשוויון בציון? קישור למאמר בשם- מגילת העצמאות תשמור על הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן