הנאשם בפלילים משמיע איומים קיומיים

הנאשם בפלילים משמיע איומים קיומיים

הנאשם בפלילים דיבר לפני החג להרבה כיסאות ריקים, ושוב הביא עימו לאו”מ איורים ציבעוניים בעבור המתקשים בהבנת מסרים מילוליים.

למרבה הצער ואפילו שכל מילה בנאום שנישא במליאה נשקלה בקפידה רבה, בעוד ששלום הוזכר המון פעמים, לגמרי במקרה ולראשונה בהיסטוריה העמומה הושמע מסר שכנראה קצת הלחיץ את האיראנים.

כמובן, הכזבן הסידרתי מיהר להכחיש את האיומים המפורשים וטען שהוא בעצם רק התכוון לאמצעים צבאיים קטלניים, אבל הפרסים בכל זאת חשים מפוחדים. סך הכל, סיפרו להם שיש אפשרות שיפעילו כנגדם אמצעים מאוד מסוכנים.

עד היום, אף אחד עוד לא הסביר לאיראנים בציבורי שהם מתגרים ומסתכנים בצורה כל כך בוטה כמו שעשה העבריין שנשוי למורשעת עם הליקויים, שהזכיר במפורש אפשרות לשימוש בנשק להשמדת המונים. למעשה, דברים מסוג זה כנראה רק יחמירו את הסיכונים, ואפילו האמריקאים בעלי האמצעים נמנעים מזה, מסתירים את המקלות הארוכים ושומרים על נימוסים.

ציטוט:

למרות ההבהרה של נתניהו: איראן הגישה תלונה למועצת הביטחון של האו”ם על “האיום לשימוש בנשק גרעיני נגד איראן” שהשמיע ראש ממשלת ישראל. זאת, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בנאומו בעצרת האו”ם כי “מעל לכול, איראן צריכה להתמודד עם איום גרעיני אמין”. אחרי הנאום מלשכת ראש הממשלה יצאה הודעת הבהרה ולפיה הכוונה הייתה “איום צבאי אמין”. בעקבות דבריו של נתניהו, באיראן דורשים “תגובה איתנה מהקהילה הבין-לאומית, אסור להישאר אדישים”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הנאשם בשלל כיתבי אשמה דיבר שנים על חרדה קיומית עזה, אבל עכשיו הוא זה שמאיים לשנות את המפה כאילו שיעז לפעול כנגד דעתה של אמריקה בסוגייה הנפיצה.

למעשה, עד היום הכזבן הנכלולי בעיקר דיבר, ובמשמרת שלו הסיכון הביטחוני עלינו רק גובר באופן מדאיג ומשמעותי. מצד שני, כשבמערכה הראשונה שמים נשק גרעיני על השולחן כך שהוא יראה, יתכן שבסוף המחזה תתברר הסיבה לדבר הזה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הנאשם נאם והעולם יצא מהאולם? קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן