יש חוטאים שמתחזים ליהודים

יש חוטאים שמתחזים ליהודים

בדמוקרטיה ובפני הבורא השוכן במרומים כולנו שוות ושווים. אומנם, במציאות כולנו מיוחדים ושונים, אבל האל והחוק כנראה סבורים שבעיקרון אנו אנושיים ולכן בעצם מאוד דומים.

על פי התורה הקדושה למי שמאמין בה אסור לפגוע ביצירות וביצירים, ויש לכבד אפילו את ההורים המבוגרים, ולא רק מזומנים או דברים נוצצים שיש לזולתים אחרים.

המיצוות מהתורה לא ניקבעו באיזה ועדה שהוקמה או בגלל הליך בחירה. החוק מהשכינה לא קשור לטעמה המשתנה והתזזי של הקהילה.

בגלל רעיון השיוויון בישראל אסור להפלות, להדיר, להזניח, לפגוע או לקפח אף אחת ואחד, שכן זה נחשב לעוון.

למרבה הצער, קבוצה בדלנית, גזענית ושתלטנית שכחה את המסר מהתורה היהודית, וחבריה נוהגים בצורה פוגענית. הנה לדוגמה, בג”צ קבע שהפרדה במרחב הציבורי אסורה, אבל מתחזים לכשרים ניסו להפר חוק במודע, שלא לומר בהתרסה ובכוונה זדונית לעורר מהומה.

ציטוט:

עיריית תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי שוללת את ההיתרים לעמותת “ראש יהודי”, שאירגנה את האירוע בפרדה מגדרית בכיכר דיזנגוף, בו נרשמו עימותים בין מפגינים למתפללים. העירייה הוציאה מכתב על ביטול ההיתרים שניתנו לעמותת “ראש יהודי” לקיום אירועים במרחב הציבורי בחג הסוכות. זאת, הסבירו בעירייה, נוכח הפרת הנחיות העירייה והחלטת בית המשפט על ידי אנשי העמותה בערב יום הכיפורים.

עד כאן ציטוט.

החוק במדינה קובע שחשד להתעללות מינית בקטין או קטינה מחייב דיווח ללשכת הסעד ולמשטרה. משום מה, בקהילה שמתחזה לכשרה יש בעייה חמורה, וגם ניסיון זדוני ומרושע להסתיר ולהשתיק אותה.

החוק במדינה קובע שבגיל שמונה עשרה הנערות והנערים יתגייסו לצבא ויתרמו למדינה. למה יש אצלנו קבוצה סחטנית שמשתמטת מקיום החוק כאילו שציות אינו חובה?

לא הגיע הזמן להפריד את האמונה בסחיטה בלי להזיע בשדה חיטה מהדמוקרטיה שלוחמת על קיומה? למה שלא יהייה שירות לאומי או אזרחי שיתרום ליותר שיוויון בקהילה?

א.ד. גורדון פעם כתב על חשיבות העבודה. מי איש המעשה והרוח המופלא שכתב על היתרונות בחציבת תקציבים ציבוריים בעזרת קרדום קדושה וציפצוף על חוקי המדינה?

.קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- בעייה שלא באה על פיתרונה. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “יש חוטאים שמתחזים ליהודים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן