הפריפריה בחרה בסחיטה כשרה?

הפריפריה בחרה בסחיטה כשרה?

לא תמיד זה נעים להביט לאמת בפנים, אבל הדבר עדיף על השמעת סיפורים כוזבים, הפרחת תירוצים מגוחכים והאשמת אחרים.

יש סבירות שלתומכי הנאשם הפלילי, זה העבריין הסידרתי שלכאורה מסובך עד צוואר בשחיתות באופן משפטי, תבוא בשלב מסויים התפקחות. סך הכל, במקום התקדמות, אחדות, יציבות ויצרנות במדינה יש עבריינות, אלימות, ומחאה אזרחית מתמידה בעד חזון הציונות ונגד רודנות.

ציטוט:

מעבירים מיליארדים לחרדים, שוכחים מהפריפריה – הצביעות של שרי הליכוד.
בלי שניתנו הסברים או הוצבו יעדים, עוד ועוד מיליארדים עוברים למטרות חרדיות בוועדת הכספים, דרך סעיפי תקציב עמומים • החרדים לוקחים, בליכוד נותנים על חשבון המצביעים שלהם • המפלגה שמדברת על פריפריה וקיפוח שוכחת את “ישראל השנייה” ברגע האמת.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הכנופייה העבריינית מזניחה ומפקירה את מי שבחר בה בתקווה לשפר את מצב האומה. למרבה הצער, במקום לטפל בבעיות הקהילה הפושע בהנהלה בעיקר מתאמץ לרמוס את הדמוקרטיה ולדרוס את חוקיה במטרה לחמוק מהרשעה, כאילו ששבועת נאמנות היא סתם אמירה.

המתחזים למאמינים שמשתמטים ולא מגדלים ביכורים נוהגים לנפנף בקרדומים קדושים כאילו אין אלוהים כדי לבצע סחיטה כשרה ולגזול תקציבים ציבוריים. הסידור הנוח והנעים עבד נהדר שנים, אבל נראה שהמסורת היפה הזו כבר קצת נמאסה על החילונים שכן מתגייסים, מצייתים לחוקים ואפילו משלמים מיסים. מי יודע? אולי קצת נמאס להם לפרנס בטלנים חמדניים שלא תורמים אלא רק לוקחים?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- יש חוטאים שמתחזים ליהודים. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן