העצים עברייניים והתפוחים דומים

העצים עברייניים והתפוחים דומים

יורש היצר הפרוע, זה שנוהג כהוריו להסתבך בערכאה ומידי פעם שוב מפסיד בתביעות דיבה, לא עלה על מדים, התנדב לשרת בעזה או ניסה לסייע למדינה.

בנוסף, הוא לא מפסיק לפרסם הכפשות, השמצות והאשמות שיקריות, ארסיות, הזויות, זדוניות, מפלגות ומזיקות כנגד מוסדות דמוקרטיים, קצינים בכירים, פרקליטים, רוחות ציוניות ושדים שמאלנים מפחידים. בקיצור, במקום לעזור לאחדות האומה בזמן מלחמה הוא מאוד מפריע.

אומנם, לצרכים תדמיתיים הוא שב ארצה מהבילויים המפנקים בבריכה, עשה כמה צילומים מזוייפים בעבור צלמים, ועכשיו הוא שוב נוטש את מדינת היהודים כדי להנות מחיים יותר טובים על חשבון אחרים.

ציטוט:

עד העונג הבא: יאיר נתניהו טס בחזרה למיאמי.
בנו של ראש הממשלה המריא חזרה לארצות הברית בלי לעדכן ברשתות החברתיות – כפי שעשה כשנחת בארץ. “הוא הגיע לפה עם כוונות לחזור לשם ממילא”, סיפר מקורב.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? המצב במדינה מדאיג, עצוב, קשה ומעורער, ובמקום להתגייס או לעזור יורש היצר בורח לבלות בנעימים בניכר?

מי יודע? יתכן שדוגמא אישית היא לא הצד החזק של המשפחה המלכותית שנוהגת להסתבך בצורה פלילית בערכאה.

הערה אחרונה: את התמונה למאמר יצרה בינה, שהיא מכונה חסרת תובנה שנוצרה במטרה לזייף איורים בהצלחה. במציאות, רק יורש היצר כנראה יהנה מטבילה רגועה במיאמי שטופת החמה בזמן שאבא יזיע כאן וינסה להשאר בשררה על אף המחדל הנורא וכיתבי האשמה.

קישור למאמר בידיעות. קישור לזהו זה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן