הפושע הסידרתי לא תובע אותי?

הפושע הסידרתי לא תובע אותי?

עבריין סידרתי הוא פושע ששוב ושוב מפר חוק או סתם מצפצף עליו באופן שיגרתי ועושה מימנו צחוק.

הנאשם בשלל כיתבי אשמה לכאורה שומע את דעתי על מעלליו המזיקים כבר תקופה מאוד ארוכה, אבל משום מה הכזבן הנכלולי עוד לא תבע אותי בערכאה בעוון הוצאת דיבה. מעניין למה.

אני ממתין בסבלנות רגועה להזדמנות להראות לציבור האדיש שבקלות ניתן להוכיח כל אמירה. דרך אגב, מעולם לא קראתי לפושע הסידרתי- מורשע, שכן את זה רק מחליטה ערכאה.

בהתחלה כתבתי- כזבן נכלולי או עבריין סידרתי, ולאחר הגשת כיתבי האישום באופן רשמי עברתי לשימוש במילים- נאשם פלילי.

חלילה תבוא תביעה משפטית נעלבת וכבירה לרוששני ולהשתיקני כנראה שאומר להגנתי- אמת דיברתי.

קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- עוד השמצה הזוייה תביא תביעת דיבה? קישור למאמר בשם- את מי הנאשם יאשים? קישור למאמר בשם- מסה קריטית הביאה לתזוזה משפטית?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן