מסה קריטית הביאה לתזוזה משפטית?

מסה קריטית הביאה לתזוזה משפטית?

לפתע פתאום יש סבירות שבית המשפט הגבוה ישבור שתיקה ארוכה וכן יפעל כדי לעצור עבריינות ושחיתות שפוגעת במדינה ובחזון הציונות.

מה אפשר לומר? הידיעה למטה מחזירה לאומה שכבר מספיק סבלה קצת תקווה לאחר תקופה ארוכה של דאגה, חרדה ופליאה.

ציטוט:

באופן מפתיע: בג”ץ ידון בעתירה לפסילת נתניהו בשל הפרת הסדר ניגוד העניינים שלו.

בניגוד לפעמים רבות אחרות, השופטים בחרו לדון בעתירה, לפיה רה”מ הפר את ניגוד העניינים עליו הוא חתום כשהודיע שהוא “נכנס לאירוע” המהפכה המשפטית.

עד כאן ציטוט.

כמובן שזה מאוד מעודד לחשוב שיתכן והכנופייה העבריינית לא שולטת בצורה מלאה, אולי בעזרת איומים וסחיטה, גם בערכאה העליונה.

מצד שני, בעבר בג”צ הסלחן כבר אישר לנאשם בשלל תיקים פליליים לשמש בתפקידים ציבוריים.

מי יודע? אולי עכשיו כבר יש הבנה שהפושע מהווה סכנה מוחשית וברורה למדינה, לתורתה ולחזונה? כנראה שבקרוב נדע.

חלילה,בית המשפט הגבוה לצדק יכשיר שרצים עברייניים ויתעלם מהפרת הסדר ניגוד עיניינים לאזרחיות ולאזרחים יהייה ברור שצריך להמשיך לנפנף בדגלים ולסרב לשרת פושעים מסוכנים, כוחניים, חמדניים, רודניים, נכלוליים ואנוכיים.

בעברית קלה, אם הישועה לא תגיע מהערכאה הנכבדה היא כנראה תבוא מהאומה, שתגן על עצמה מרונות ועבריינות בנחישות תקיפה שאינה אלימה עד להצלחה מלאה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ניגוד עיניינים זה בעייה לחוטאים. קישור למאמר בשם- מה חוקי? מרי אזרחי או משטר עברייני?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן