ניגוד עיניינים זה בעייה לחוטאים

ניגוד עיניינים זה בעייה לחוטאים

מסתבר שגם לכזבנים צעקניים, גסים ותוקפניים לפעמים נפלטת אמירה שלא מבטאת שקרים בוטים, מרושעים, ארסיים או זדוניים, כאילו שזו מיצווה גדולה לצרוח, לאיים ולהלבין פנים ברבים.

ציטוט:

אמסלם הצטרף לקריאות לפטר את היועמ”שית ואת פרקליט המדינה – נתניהו ביקש ממנו שיפסיק. אמסלם השיב: “עזוב אתה בניגוד עניינים”

עד כאן ציטוט מעורר השתוממות.

מי ידע שחברי הכנופייה לגמרי מודעים לבעייה החמורה?

למה הצעקן הרגזן מודיע לנו שאין לפושע הסידרתי ברירה אלא להרוס את הדמוקרטיה וחוקיה אחרת הוא ישלח למתקן כליאה? האמירה הנבונה והכנה תביא לתמיכה במעללי הכנופייה או תגביר ותתדלק את המחאה?

לציבור הסיפור ההזוי והפסול כבר לגמרי ברור. מצד שני, אולי צריך להודות לדודי הנימוסי על שחשף את האמת המרה באופן יותר פומבי?

נחמד לדעת שדודי מבין שהבוס שלו נמצא בסיבוך משפטי רציני, שהרי מתן סיוע לפשע במודע זו עבירה די חמורה, ומרצונו הוא הודה בה.

עוד ציטוט:

ראש האופוזיציה יאיר לפיד צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “הממשלה עשתה ליועמ”שית זובור אלים. ההתנפלות המכוערת של השרים על בהרב מיארה, שומרת סף הגונה שרק עושה את עבודתה, היא הדגמה למה שהם מנסים לעשות לחברה הישראלית – בריונות במקום שלטון החוק, אלימות ממשלתית כלפי אזרחים ופקידים, חיסול כוחני של הדמוקרטיה שלנו”

עד כאן עוד ציטוט.

המשמעות של האמירה למעלה היא שהציונות, המוסריות היהודית וההגינות האנושית לא בקלות יוותרו על חזון המדינה לדמוקטיה חופשיה רק בגלל קצת עבריינות שוחרת רודנות.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- מה חוקי? מרי אזרחי או משטר עברייני?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן