נשיא ממלכתי ופושע נכלולי

נשיא ממלכתי ופושע נכלולי

כזכור למי שזוכרת וזוכר, כבוד הנשיא הישראלי הבטיח באופן די חגיגי לחשוף בציבורי מי מהצדדים בעימות הפוליטי לא פועל באופן ממלכתי ואחראי, כשלעיניו טובת החזון הלאומי.

למרבה הצער דומה שקרב היום, שלא לומר הערב, בו ישראל תגלה לתדהמתה והפתעתה שקצת קשה לסמוך על כזבן נכלולי שהוא עבריין סידרתי ונאשם פלילי. אומנם, העבריין הכזבני הבטיח שלכאורה יהייה דיון דמוקרטי, אבל ללא קשר להתחייבותו בפועל הוא אץ רץ ליישם את מזימתו לצורך אישי.

סך הכל, כבר אין דיונים בבית הנשיא והנאשם הפלילי דוהר לקראת עימות חזיתי, שכנראה יהייה רעשני, קצת הרסני לחזון הלאומי ומסוכן למצב החברתי. למה הוא סתם הבטיח שלכאורה תבוא פשרה רכה בבית הנשיא?

יתכן שלנשיא בוג’י האחראי והנימוסי לא תהייה בקרוב ברירה אלא לעלות בפני האומה ולהסביר בארשת נטולת שמחה שהוא עשה כל מה שאפשר כדי לעצור את הכופייה ומזימתה, אבל למאמץ לא באה הצלחה.

הציונים רוצים שמגילת העצמאות תהייה חוקה, שהדמוקרטיה לא תהפוך לדיקטטורה או למדינת הלכה שלא כולם שווים בה אלא זוכים להשמצה, הדרה ורדיפה, ושנחתור להסדרה במקום להנציח מלחמה.

למרבה הצער, העבריינים בעיקר רוצים למלט פושע סידרתי מהרשעה וישיבה בבית האסורים. לצורך זה הם מוכנים לרמוס חוקים, לדרוס מוסדות דמוקרטיים, לשלוט בשופטים ולהכשיר שרצים.

ציטוט:

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס אחר הצהריים (יום שני) לראשונה לפיצוץ השיחות בבית הנשיא, והבהיר כי בניגוד לטענות הקואליציה – לא הושגו הסכמות באף נושא. “אני ממליץ שלא לפגוע בהגינות וביושרה של התהליך”, הדגיש. בינתיים, וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הקואליציה מתכוונת להתחיל בהליך חקיקה חד-צדדי שכולל מתווה לצמצום עילת הסבירות שלטענתה הושגה לגביו הסכמה – וגם שינויים בוועדה לבחירת שופטים, אך בנוסח אחר מזה שאושר בעבר לקריאה שנייה ושלישית במליאה. לדברי הרצוג, “בשיחות שהתקיימו תחת חסותי לא הועברו טיוטות מחייבות מטעם בית הנשיא למי מן הצדדים ומובן שלא הושגו הסכמות מלאות באף נושא”.

יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ התייחס עוד קודם לכן להצהרת נתניהו ואמר כי מדובר ב”צעד הרסני”. לדבריו, “לנתניהו היו שתי ברירות: להקים את הוועדה לבחירת שופטים כפי שסוכם, להמשיך בהידברות ולחתור להסכמות שימנעו כאן אסון. הברירה השנייה היא להיכנע לקיצוניים, לבחור באינטרס הפוליטי הצר שלו על פני מדינת ישראל ולהביא לפיצוץ השיחות. נתניהו, לצערי, בחר באפשרות השנייה”.

עד כאן ציטוט.

כאמור, במידה וחלילה אחת מהקבוצות תפעל כנגד המדינה וחזונה כבוד הנשיא יודיע זאת לפרהסיה, וסוף סוף נדע מי אחראי לבעייה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- ניגוד עיניינים זה בעייה לחוטאים. קישור למאמר בשם- מה חוקי? מרי אזרחי או משטר עברייני?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן