למה לזרוק את החוק?

למה לזרוק את החוק?

החוק החוצפן, שכלל לא נבחר על ידי העם, חושב שהוא מעל כולם. במציאות, זה בדיוק המצב גם עם מיצוות התורה. סך הכל, אי אפשר לבטל אותן בהצבעה ולתת לרוב להכשיר גניבה או להזיז את השבת לאמצע השבוע.

נוצר לנו מצב משעשע ומזעזע שבו עבריינים סידרתיים ופושעים מורשעים מאיימים על הנהלים הכתובים.

החוטאים רוצים לפרק מוסדות דמוקרטיים, לשלוט בשופטים, להעביר חוקים פסולים שיכשירו שרצים ולרמוס את לישכת עורכי הדין, וכל זה שגוי לחלוטין.

ציטוט:

שרת התחבורה, מירי רגב, אמרה במהלך הדיון על מדיניות האכיפה של המשטרה בהפגנות בו נכחה גם היועצת המשפטית לממשלה, כי “אם היועמ”שית תומכת ומאפשרת את הפרת הסדר הציבורי, בניגוד לעמדות העליון והיועמ”שים בעבר – אז מה תפקידם של נחברי ציבור ומה תפקיד הממשלה? אם היועמ”שית מחליטה הכל אבל לא מסוגלת לעזור לממשלה לתפקד, אז אולי צריך לפטר אותה”.

עד כאן ציטוט.

מעניין אם הממשלה הבאה תוכל לבטל את מיצוות התורה או לנתק את הדת מהמדינה רק כי רוב הציבור בארץ לא חובש כיפה, והרוב קובע?

סך הכל, אם הכנופייה רוצה לצפצף על חוקים ולעשות מה שהיא רוצה ללא הפרעה, הדבר בטח יהייה גם מקובל על על ההנהגה שתחליף אותה.

בעברית קלה, כנופייה עבריינית שפושע בראשה מאיימת על היועצת המשפטית לממשלה וגם תוקפת אותה בחימה שפוכה, וכל הזעם הנורא בא רק בגלל שהפרקליטה האמיצה עושה את עבודתה נאמנה ושומרת על חוקי המדינה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- נשיא ממלכתי ופושע נכלולי. קישור למאמר בשם- ניגוד עיניינים זה בעייה לחוטאים. קישור למאמר בשם- מה חוקי? מרי אזרחי או משטר עברייני?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן