מערכה דמוקרטית, חוקית ואחראית

מערכה דמוקרטית, חוקית ואחראית

קיום עצמאי של בית לאומי, שיוויוני, מוסרי ושוחר הסדר אזורי מייצג את עיקר החזון הציוני.

למרבה הצער, אולי בגלל המלחמה הארוכה והקשה שפרצה מייד לאחר הלידה, ניפלאות הפוליטיקה או הסחיטה הכשרה, מגילת העצמאות מעולם לא הפכה לחוקה, וזו בעייה שמאיימת על חזון האומה.

למעשה, כנופייה עבריינית שנאשם בפלילים בראשה קמים על הדמוקרטיה, חוקיה ומוסדותיה במטרה למלט את העבריין הסידרתי מהרשעה וישיבה מלאת חרטה עגומה במתקן כליאה.

השבועות הקרובים כנראה יראו למתעניינים בדיברי הימים שאפשר להביס משטרים רודניים באמצעים אזרחיים, רק צריך שהם יהיו נחושים, מאוחדים ואמיצים במאבק מתמיד נגד רודנים.

למרבה המזל, רוב העם שירת בצבא ויודע מה כתוב במגילה שהקימה לנו מדינה. חוץ מזה, אנו צאצאי שורדים, נרדפים, מעונים, מופלים ולוחמים, וההיסטוריה מראה שהגנים המלובנים והמצולקים שלנו כבר עברו הרבה דברים.

עם ישראל לא יפחד לעמוד כנגד עבריין שהוא כזבן ונוכל. העולם כולו מביט בנו בהשתאות מלאת תמיהה, שכן אנו עושים היסטוריה במערכה דמוקרטית עזה שלא כוללת פגיעה אלימה.

ציטוט:

אנו קוראים – גם בתוך התקפת-הדמים הנערכת עלינו זה חדשים – לבני העם הערבי תושבי מדינת ישראל לשמור על שלום וליטול חלקם בבנין המדינה על יסוד אזרחות מלאה ושווה ועל יסוד נציגות מתאימה בכל מוסדותיה, הזמניים והקבועים.

אנו מושיטים יד שלום ושכנות טובה לכל המדינות השכנות ועמיהן, וקוראים להם לשיתוף פעולה ועזרה הדדית עם העם העברי העצמאי בארצו. מדינת ישראל מוכנה לתרום חלקה במאמץ משותף לקידמת המזרח התיכון כולו.

עד כאן ציטוט.

בתום המערכה, הדמוקרטיה תגבר על העבריינים הקמים לכלותה, ושוב נעשה היסטוריה או שסתם נהייה דוגמה והשראה.

קישור למגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- מגילת העצמאות תשמור על הציונות. קישור למאמר בשם- מה חוקי? מרי אזרחי או משטר עברייני? קישור למאמר בשם- אולי צחנה תסלק את האשפה. קישור למאמר בשם- מה? יש בארץ מחאה? קישור למאמר בשם- ממלכתיות, אחריות, חמדנות ובוגדנות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן