התקפה איראנית פגעה בילדה מוסלמית

התקפה איראנית פגעה בילדה מוסלמית

סביר מאוד ששליטי טהראן ינסו לספר בגאווה רבה שהם גרמו לקצת דאגה כאן.

במציאות, רק אחוז אחד בודד ממאות הפצצות המעופפות שהם שיגרו אלינו הגיע ולא פורק בדרך לחתיכות, וההצלחה המפוארת בעצם הסתכמה בפגיעה חמורה בילדה מוסלמית תמימה.

עכשיו ברור לפרהסיה כולה שלישראל יש הגנה לא רעה. חוץ מזה, היא קיבלה הצדקה לתגובה שהרי היא הותקפה בעוצמה וחוצפה רבה.

מעניין אם מערכות יעילות מגוננות על טהראן הרחוקה או שכל ההנהגה שם עכשיו תרד עמוק אל מתחת לאדמה כדי לחוש קצת פחות חרדה קיומית מטרידה.

ציטוט:

בישראל לא מאיימים בתגובה, באיראן כן: “הצבנו משוואה חדשה”
בטהרן חוגגים את המתקפה חסרת התקדים, ובזמן שהאמריקנים מנסים “להפיג את המתיחות”, בירושלים בוחרים במסרים מתונים. הרמטכ”ל האיראני איים: “אם ישראל תגיב – התגובה שלנו תהיה רחבה יותר”

עד כאן ציטוט.

הציונים הקימו ליהודים מדינה, לחמו ביתושים וכבשו את השממה. הם גם הקימו צבא ודאגו לפתח אמצעים יעילים ומרתיעים למקרה ששוב יבואו רשעים רצחניים להזיק לאומה שכבר מספיק סבלה. ציוני חברתי עם ניסיון ביטחוני התעקש על פיתוח מערכות מדהימות שמיירטות סכנות מעופפות, ובזכותו בארץ אין הרבה נפילות.

הנאשם בפלילים לא מנע הסתה איומה שהובילה לרצח נורא והסית את המדינה מחזונה להסדרה. הוא הסתבך בשלל כיתבי אשמה, אחראי לאסון לאומי נורא, ובמשמרת שלו מאוד הורע מצב האומה.

במבחן התוצאה, נראה שהציונות והציונים תרמו הרבה יותר דברים טובים למדינת היהודים מאשר הפושע הסידרתי עם האישומים הפליליים, זה העבריין הכזבן שאשם במחדלים ואחראי לכשלים רבים.

קישור למאמר בבידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הניסיון להזיק לציון נחל כישלון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן