יריב רוצה לריב?

יריב רוצה לריב?

האם יריב מבקש להיטיב או להסתכן בריב? האם לוין המלומד לא מבין את הסיכונים או סתם מתעלם מהם לחלוטין?

עורך הדין חושב על טובת הדמוקרטיה או על זו של כבוד המצפה להרשעה שגם חשוד בבגידה בשלום המדינה בעבור עמלה שמנה בלי שמישרד הביטחון ידע? האם יו”ר המליאה ינסה לעכב מינוי ממשלה או יפעל לפי החוק ולמען האומה?

ציטוט: זה בידיים של יריב לוין. רק הוא יכול לשים קץ לטירוף, לבלום את ההידרדרות ולהפסיק את מחול השדים, שעלול להוביל אותנו לימים האיומים ההם. אם תתממש, חלילה, אזהרתו של ראש שב”כ ומישהו יקח את החוק (או אקדח, תת-מקלע או רימון יד) לידיים, לוין יהיה הנחקר הראשון בוועדת החקירה. הוא יישאל מדוע משך זמן. מדוע עיכב את ההצבעה על הקמת הממשלה החדשה. מדוע העדיף לשתף פעולה עם המסיתים, המתסיסים והמלבים את האש, במקום לשפוך עליה מים קרים. לא תהיה לו תשובה.

לוין נחשב, על ידי לא מעטים, לאדם מסוכן. לא עוצר באדום, נטול בלמים ואיזונים, קיצוני חסר עכבות, עושה דברה הנאמן של משפחת נתניהו. הוא הרוויח ביושר את החשדות הללו. במהלך השנים הפך ליד ימינו של נתניהו, לפוליטיקאי המקורב ביותר לבלפור, ליחיד שיש לו סוג של השפעה כלשהי על עמוד האש המבעבע במעון הממלכתי. בימים אלה יכול לוין להוכיח, לעצמו ולנו, ש”יש דברים שלא עושים”. שלפעמים, האחריות צריכה לגבור על הפוליטיקה. שהמדינה חשובה יותר מסך מנהיגיה, תככיה ומזימותיה.

השבוע שהוא מתכוון “למשוך” עד השבעת הממשלה החדשה עלול להפוך לאחד השבועות הארוכים בהיסטוריה הקצרה של ישראל. יש בו פוטנציאל בעירה ונפיצות כמותו טרם ראינו. האזהרה של ראש שב”כ במוצאי שבת מבוססת על מידע אמיתי. נדב ארגמן מתריע בפני הקברניטים כבר זמן רב. הוא מודאג מאוד. לא האיומים על מנהיגים פוליטיים מטרידים אותו. עם האיומים הללו שב”כ יודע להסתדר. הדאגה העיקרית היא מפני פגיעה באחד המפגינים, או פיגוע במהלך הפגנה. אירוע כזה, בראיית שב”כ, הוא פשע פוליטי שיכול להבעיר את המדינה על יושביה ולשחרר רוחות רעות שלא נשבו כאן מאז רצח רבין.

עד כאן ציטוט.

במידה והשתהות חלילה תוביל לאלימות, כולם ידעו בדיוק מי לא נחפז למנוע אסונות בעבור נאשם בשלל שחיתויות.

קישור למאמר בוואלה

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן