יש חסינות לרישעות ורצחנות?

יש חסינות לרישעות ורצחנות?

גזען רשע שלא מכבד את עיקרה של תורה הלך היום לבית חולים במטרה למנוע מתן טיפול רפואי מציל חיים.

במקום התפתחו עימותים אלימים שמהם נפצעו ערבים ישראלים. הפורעים חזרו לביתם טובי לב וללא נפגעים, חבלות או פצעים, שכן חברי כנסת הם חסינים, גם כאשר הם מטיפים להרג של חולים.

הכי חשוב זה לקבל כותרות בעיתונים ולחוש חשובים, לא משנה מה עושים. המצוות מהכתובים הרבה פחות מעניינות את כלי התקשורת המזועזעים, והזדים שמחים לחוש מפורסמים.

ציטוט:

לאחר שנפצע בחילופי אש עם כוח צה”ל: אחיו של זביידי מת מפצעיו בבית החולים.
המחבל דאוד זביידי הועבר לרמב”ם ביום שישי כשמצבו הוגדר אנוש • הוא טופל במחלקת טיפול נמרץ, והבוקר נקבע מותו.

ציטוט:

אזרחים ערבים נפצעו במהומה שפרצה אחרי ביקורו של ח”כ איתמר בן גביר בבית החולים רמב”ם בחיפה. בן גביר הגיע כדי למחות נגד הטיפול שניתן בבית החולים לדאוד זביידי, שנפצע אנושות בחילופי האש בין צה”ל לבין פלסטינים בג’נין.

למרבה הצער, הטיפול הרפואי לא הצליח על אף המאמצים, והדבר כנראה יגרום לעצב, שכול וגעגועים אצל הקרובות והקרובים. יתירה מכך, חלילה יתפתחו גם עימותים אלימים ויהיו עוד נפגעים בשל התוצאות של הבגידה בחזון המייסדים להסדרים.

הניסיון של חבר הכנסת למנוע מפצוע מאושפז לקבל טיפול רפואי דומה להסתה פעילה לרצח ומאמץ לקדם המתה ממניע זדוני, שזה פשע פלילי.

האם יש לחברי כנסת שמצפצפים על המוסר היהודי ובזים לחוק המקומי חסינות כאשר הם מנסים לגרום למותו של אזרח ישראלי?

מי שלא הורשה לעלות על מדים, מחמת התפרעות ברבים ודחפים תוקפניים שלא נשלטים, ורק למד עריכת דין כדי ללבות מדנים ולנפנף באקדח על עובדי חניון מבוהלים כנראה לא יודע שחוקית אסור לירות בפצועים מנוטרלים.

בעזרת השם, מישהו יסביר לעבריין הסידרתי, הלוחמני, התוקפני, המרדני והגזעני את עיקרה של תורת היהודים, ואולי גם יזכיר לו את שבועת הנאמנות שהוא נתן לציית לחוקים. חוץ מזה, על הדם יהודים אמיתיים לא רוקדים. את זה רק עושים רשעים שאינם מוסריים או חוטאים שסתם אין להם אלוהים.

קישור למאמר ב- N12..קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- גזען שמתחזה ליהודי הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן