כישלונות ידועים ותרגילים שקופים

כישלונות ידועים ותרגילים שקופים

כנראה שיהייה קצת קשה לעברייניים ופושעים להסכים לוותר על שליטה בשופטים, או חלילה לומר שבדמוקרטיה גזענית כולם שווים. סך הכל, הם רוצים להיות מעל החוקים, לחוש נעלים ופטורים מאיסורים מעצבנים.

חוץ מזה, בחזון לציון מופיעה ההצהרה שנחתור לפשרה במזרח התיכון, וזה לא מקובל על קיצונים גזענים,ולוחמניים שלצרכים פוליטיים במקום שלום מעדיפים לרדוף שכול, יגון ומדון.

הכנופייה העבריינית כבר הצהירה שכל החוקים הפסולים יעברו, ללא קשר למופע הדיונים המעונבים, כך שלא ממש בטוח שיהייה ניתן לגשר על הפערים.

הדמוקרטים הציונים רוצים לשמר את חזון המייסדים, והעבריינים שואפים להקים כאן ממלכה הילכתית עם כוהנים, איסורים דיאטטיים, הדרת נשים וכל מיני הגבלים עתיקים.

האם אפשר להיות חצי דמוקרטים, או חצי דתיים וחצי חילוניים? מה נהייה? דמוקטטורה או דיקטטוקרטיה? אפשר לחבר בין שוחרי שלום ופשרה עם מבקשי מדון ולוחמה מתמידה? אם כן זה יהייה נפלא, אבל במציאות כנראה שלא תהייה הסכמה.

ציטוט:

הצוות של מפלגת העבודה מצטרף לישראל ביתנו, שהודיעה בתחילת השיחות שלא תשתתף בדיוני ההידברות. יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס לסירובו להשתתף בשיחות ואמר אתמול בריאיון להכול פוליטי בכאן 11: “מדובר בתרגיל הונאה, לא הידברות. ברור שנתניהו ירצה עד להעברת התקציב להגיע להסכמה על כמה סעיפים זוטרים, ככה למסמס את המחאה, ובהזדמנות הנוחה להעביר את הרפורמה. אני לא משתף פעולה עם תרגילי הונאה”.

ציטוט:

השרה רגב: “אם לא נגיע להסכמות – נמשיך בחקיקה אחרי יום העצמאות”

שרת התחבורה אמרה בראיון למגזין פנים ליכודי, כי אם ההידברות בבית הנשיא על המהפכה המשפטית לא תוביל לתוצאות, הקואליציה תעלה את החקיקה לאישור מחדש.

עד כאן ציטוט.

אין מה לעשות פשרה עם פשע, במיוחד אם יודעים מראש שלא תהייה לניסיון הצלחה. חוץ מזה וכמו שבני ויאיר היטב יודעים מההיסטוריה המרה, אי אפשר לסמוך על הנאשם בפלילים שכן באופן סידרתי הוא מצפצף על חוקים, בוגד בסיכומים ומפר חוזים. למעשה, כבר עכשיו הפושע נמצא בהפרת הסדר ניגוד עיניינים. האם יש בכלל טעם לחתום הסכמים עם פושע סידרתי שיורשע וישב מאחורי סורגים?

המסקנה פשוטה: עצם הדיונים לגבי אפשרות של פשרה מכשירים שרץ שחטא כמעשה שיגרה והסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, והדיבורים המנומסים כנראה לא יביאו לתוצאה אלא אולי רק יוצרים קצת השהייה לפני בואו של הצעד הבא.

הדמוקרטיה לא תוותר על דרכה, זו שמתוארת במפורש במגילה שבן גוריון קרא לאומה השמחה, וגם לא יתכן שפושע סידרתי יהפוך דמוקרטיה לדיקטטורה. לפיכך, לא בטוח שהשיחות המכובדות יביאו לתוצאה.

הבעייה הלאומית שלנו תסתיים רק אחרי שהעבריין הסידרתי יודח מהשררה ויועבר לתא עם אבטחה או שתוקם בהצבעה במליאה ממשלה חדשה.

לבינתיים אנו עדים להופעה ממלכתית משונה שכנראה נועדה לתת לאומה רושם של מוכנות לפשרה. מצד שני, מהצהרות שפורסמו לפרהסיה לגבי כוונותיה של הכנופייה כבר די ברור שזו כנראה לא תגיע. כאמור, אין דבר כזה- חצי דמוקרטיה.

קישור למאמר בכאן. קישו למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ננסה הידברות עם עבריינות וסרבנות. קישור למאמר בשם- הידברות, כזבנות, עבריינות וניבצרות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן