לדבר לציון ללא מיקרופון

לדבר לציון ללא מיקרופון

הנה העתק ממכתב שנשלח היום בבוקר כדי לנסות לברר מה לא בסדר:

בוקר מבורך וסליחה על ההטרדה, אבל מאז אתמול הפוסטים שלי מועלים אצל יאיר ומייד נמחקים.

האחרון שניסיתי להעלות כרגע נמצא למטה, וגם הוא נעלם לאחר העלאתו. הייתי שמח להמשיך לסייע, כרגיל מזה שנים, אבל אינני יודע מה לעשות, שכן יתכן שהבעייה יזומה, מהצוות שסיבותיו מוצדקות או משתולים זדוניים בפייסבוק ישראל, וזה תמוה.

עשיתי הרבה ניסיונות לפנות לפייסבוק ולהבין למה שמי האמיתי חסום אבל ללא הצלחה. עברתי לשימוש בשם ספרותי -בן ישראל מחוסר ברירה, אבל נראה שעכשיו גם הוא נחסם.

למטה הפוסט האחרון שניסיתי להעלות, ומייד הוא נעלם:

ציטוט: לפיד נפגש עם המלך עבדאללה שלוש פעמים מאז שנכנס ללשכת ראש הממשלה, כולל פעם אחת בשולי עצרת האו”ם השבוע; הוא נפגש עם נשיא טורקיה ארדואן בצעד האחרון לקראת הנורמליזציה הסופית בין שתי המדינות; וכמובן גם הוא נאם הערב (חמישי) באנגלית קולחת בבימת עצרת האו”ם. אם תרצו, הקמפיין של לפיד עבר מ”רק לא ביבי” ל”לא רק ביבי יכול”.

עד כאן ציטוט מפוסט נוסף שהועלה באתר של יאיר ומשום מה נמחק ונעלם.

אומנם אני כנראה דעתן ופטפטן, אבל הפוסטים שלי כבר עולים כמה פעמים ביום מאז הרבה שנים, ומעולם לא היו כאלה סיבוכים משונים.

האם יתכן שיש בארץ מישהו שנוהג לרגל אחר יריבים, למשוך בחוטים, לשים רגליים או לגרום לקילקולים לצרכים אנוכיים? יתכן שכדאי לבדוק את הדברים.

מאחל שנה בריאה, מוצלחת ושמחה לכל המשפחה.

עד כאן תיאור הבעייה והפנייה שהועברה.

אפשר לנחש מי היה מעוניין לא לשמוע את עניות דעתי הדלה בעד הסדרה ונגד הנאשם בשלל כיתבי אשמה, אבל לפני קפיצה למסקנה חפוזה צריך בדיקה, חקירה והוכחה לפעולה אסורה כדי שיהייה אפשר לטפל בה בצורה יעילה.

בדרך כלל, ניתן להעלים נכלוליות אפלה ולבער פשע בעזרת חשיפה מטהרת לאור החמה. מצד שני, אולי כל זה הוא רק תוצאה של תקלה טכנית תמימה אז אין כל סיבה לדאגה.

תוספת מאוחרת ומלאת שימחה: מסתבר שחשיפת בעייה באמת תורמת לפיתרונה, שכבר בא.

יתכן שהטענה שחשיפה לאור החמה מייבשת ביצה עכורה נכונה. הפוסט האחרון שהועלה כרגע בעמוד הפייס של ראש הממשלה לא נשלח מייד לפח האשפה, כך שיתכן שהבעייה הטכנית הקלה נפתרה, לעת עתה. הללויה.

חשיפת מדמנה מצחינה לאור החמה מאוד עוזרת לייבוש הביצה. עובדה, כבר אין חסימה או סיבה לתמיהה. מצד שלישי, אולי אין סיבה לחוש דאגה והכל קרה בגלל תקלה טכנית תמימה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם-הנדסת תודעה והחזון להסדרה. קישור למאמר בשם- חזון הנביאים וקיצונים הרסניים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן