לחיות יש עצמאות ואחריות?

לחיות יש עצמאות ואחריות?

בוז’י, גלי וקובי עומדים איתן להגן על החזון הציוני. למרבה הצער, השופטת חיות עדיין לא מגלה אחריות ומאפשרת לעבריינות ושחיתות לסכן את הציונות.

ציטוט:

מי אמור להתייצב בקיר הברזל? נשיא המדינה, נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, המפכ”ל, הרמטכ”ל הרצי הלוי, ראש השב”כ רונן בר, ראש המוסד דדי ברנע ויו”ר הוועדה לאנרגיה אטומית משה אדרי. תגידו מה שתגידו על המפכ”ל שבתאי – הוא את העמוד שלו הציב. הוא עשה זאת מיד לאחר הנחיית היועמ”שית, אף שמכתבה הופנה אל השר והוא היה מכותב בלבד. אחלה קובי שבתאי.

ציטוט:

בג”ץ לנתניהו וליועמ”שית: תוך חודש – תשובה לשאלת הנבצרות.

בית המשפט העליון פרסם את תגובתו לעתירת התנועה לאיכות השלטון • השניים יצטרכו להשיב תוך שלושים יום: מדוע לא להפסיק את כהונת רה”מ.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה קצת מוזר שבג”צ לא קם להגן על המבצר המעורער. עבריינים מזיקים שנימצאים בניגוד עניינים ופועלים להחריב מוסדות דמוקרטיים לא מעניינים שופטות ושופטים? ממש מדהים.

נו, טוב. בלי עזרתה של אסתר, המלכה שדממה, הדמוקרטיה תאלץ להסתדר בעצמה. סך הכל, השופט מזוז כבר הסביר שיש כשל מוסרי נוראי בשררה, וצריך להציל את המדינה מהפושעים הקמים לכלותה במטרה להמלט מהרשעה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בישראל היום. קישור למאמר בשם- עם חופשי ועבריין רודני. קישור למאמר בשם- רודנות אינה דרכה של הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “לחיות יש עצמאות ואחריות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן