חוטאים רוצים להכשיר שרצים?

חוטאים רוצים להכשיר שרצים?

לדיראון עולם ההיסטוריה כנראה תזכור את היום העגמומי בו היה ניסיון עברייני להפוך את החזון הציוני למשטר רודני בראשות נאשם פלילי, שהוא פושע סידרתי שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי ובאחריות לאסון נוראי.

ציטוט:

בתום מהומה, חברי הוועדה המיוחדת הצביעו בעד החוק שימנע הוצאת נתניהו לנבצרות. “חוק הבושה ייחרט על המצח שלך כאות קין”, אמרו חברי האופוזיציה ליו”ר הוועדה אופיר כץ – שכינה אותם “פופוליסטים”. עוד הערב במליאה: פסקת ההתגברות והגבלת בג”ץ מפסילת חוקים רגילים.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הקואליציה העבריינית מנסה להשתלט על הדמוקרטיה הישראלית, לבטל את סמכות המוסדות שמוודאים פעילות חוקית, ולהקים כאן ממלכה רודנית, גזענית וכוחנית.

רק כמה בעיות קלות מעיבות על התוכנית הזדונית שנעשית למטרה אנוכית כדי לחלץ פושע סידרתי מהרשעה פלילית. הנאשם בפלילים חתם על הסדר ניגוד עניינים, ולכן בעצם אסור לו להתעסק בעניינים שקשורים לענייניו המשפטיים. חוץ מזה, העם הישראלי יביע התנגדות רצינית למזימה הנכלולית, והחוק במדינה כראה גם יפסול מזימה עבריינית משום שהיא אינה חוקית.

בשלב זה מותר בהחלט לחוש דאגה רצינית, אבל כשתרגע המהומה הצעקנית כנראה שנישאר דמוקרטיה שוויונית ומוסרית ששוחרת הסדרה אזורית.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- עבריינות לא מצדיקה ניבצרות? קישור למאמר בשם- כשל מוסרי יביא למרי אזרחי. קישור למאמר בשם- לחיות יש עצמאות ואחריות? קישור למאמר בשם- עם חופשי ועבריין רודני. קישור למאמר בשם- רודנות אינה דרכה של הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “חוטאים רוצים להכשיר שרצים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן