מי שסר מרע מגיע כנאשם לערכאה?

מי שסר מרע מגיע כנאשם לערכאה?

בתורה הקדושה כתוב במפורש- “סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו”, וזה מה שנידרש.

למרבה הצער, מתחזים ליהודים, שהם פושעים סידרתיים, עבריינים מסוכנים, נאשמים בפלילים וכזבנים נכלוליים, מצפצפים על החוקים ועושים מה שהם רוצים כאילו אין אלוהים.

החוטאים החצופים לא מתחשבים באחרים, רומסים מוסדות ממלכתיים, מצפצפים על פסיקות שופטים, מסרבים להסדרי שלום עם השכנים, מסתבכים בשלל תיקים פליליים, מפרים הסכמי ניגוד עניינים חתומים, מנסים להכשיר שרצים ואפילו סתם מאשימים, מכפישים ומלבינים פנים ברבים.

יודעי דבר מספרים שהשוכן במרומים לכאורה רואה את כל הדברים, גם המוצנעים, המוחבאים והמוסתרים. אם חלילה הם צודקים, הרי שהעבריינים הסידרתיים יענשו גם כאן וגם בעולמות הבאים, אבל לא כולם מאמינים שיש בית דין מעל העננים.

תאורטית, כנראה שבאופן רשמי עדיין יש שופטות ושופטים בירושלים, אבל במציאות עגומה הפשע מולך בדמוקרטיה הישראלית, לבינתיים.

במידה והחוק המקומי או הציבור הישראלי הדמוקרטי לא יגברו על הפושע הסידרתי, יתכן שתבוא לסובלים עזרה משמיים.

קישור לויקיסורס. קישור למאמר בשם- פושעים יביסו חוקים מסוכנים? קישור למאמר בשם- חוטאים רוצים להכשיר שרצים? קישור למאמר בשם- צוחקים על חוקים, מסתבכים ומקוננים. קישור למאמר בשם- דחייה תגרום סבל לאומה. קישור למאמר בשם- בית המשפט ועבריין נמלט.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “מי שסר מרע מגיע כנאשם לערכאה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן