הפושע מקבל שיעור בהנדסת תודעה

הפושע מקבל שיעור בהנדסת תודעה

פוליטיקה זו הצגה ציבורית על במה. מי שמעורר גלים, מצית תבעירה או מאוד מעצבן בכוונה מייד זוכה לתשומת לב ראוייה ולכותרת מרהיבה. חלילה, אסור לנהוג בשלווה נימוסית ורגועה כשהמטרה היא לקבל זרקור ולהיות במרכז הזירה, ולא חשוב למה.

סביר שמי שהיה מוכר רהיטים מבין הייטב את החשיבות הרבה שבפירסום המוצרים לעדר הצרכניות והקונים. למעשה, בלי שיווק מתמיד והנדסת תודעה קשה לאנשי מכירות רהוטים לייצר לעצמם פרנסה.

כנראה שבגלל הסיבה שתוארה לעיל הנאשם בפלילים השתלט על רוב אמצעי התקשורת הישאליים. בצורה זו, הוש שלט במסרים, ניסה להסתיר סיבוכים ולהצניע כשלים תוך הדגשת הצדדים החיוביים, גם אם הם לא ממש קיימים.

אחרי שהכזבן הנכלולי הפך עצמו לעבריין סידרתי ונאשם פלילי, חל שינוי קל בסיקור התקשורתי שמוצג לקהל הישראלי. למרבה הצער, הציבור עכשיו כבר מבין שבטעות הוא התפתה להאמין לעבריין סידרתי מהימין.

מי יודע? אולי הכשל הנורא קרה באשמת השופרים הנאמנים, הכותרות הנלהבות בעיתונים ותמיכה נרגשת משדרניות מוטות וצבועות שאיבדו את אימון רוב הצופות והצופים.

ציטוט:

בערוץ 12 העבירו לנתניהו שיעור במגבלות הכוח.

אחרי שנתניהו האשים ש”ערוצי התעמולה” מגויסים לטובת מתנגדי ההפיכה, החליטו בתוכנית “שלוש” לקטוע את נאומו וירון אברהם הודיע: “זו טקטיקה נלוזה. נביא את עיקר דבריו אבל את ההכפשה והדה־לגיטימציה לתקשורת הוא ישמור לקמפיין”

עד כאן ציטוט.

תפקידה של התיקשורת בדמוקרטיה הוא להיות גלוייה, סקרנית, חצופה, עצמאית וישירה. לא בסתם קוראים לה בחיבה- “כלב השמירה”.

רק ברודנות או ממלכה הגישה קצת שונה, והכנופייה שבשליטה עושה כל מה שהיא רוצה בעודה משקרת לפרהסיה ללא בושה, מהללת את עצמה ברמה, מחביאה את חטאיה ומכפישה את מבקריה.

מה אפשר לומר? תיקשורת חופשית, עצמאית וחוצפנית זה ממש נהדר. מעניין שלא חשבו על זה בעבר ועד כה צייתו לכזבן מוכר, או פירסמו בהרחבה כל שטות שהפושע אמר.

ציטוט:

גוף תקשורת עצמאי

עיתון ברשת נקודה קום הוא מיזם תקשורת עצמאי, דמוקרטי, חדשני וייחודי שנוצר למען כותבות וכותבים, פרשניות ופרשנים, עיתונאיות ועיתונאים, ובעיקר בעבור אזרחיות ואזרחים במטרה להביא לקהל מידע אמין, מאוזן ואובייקטיבי שאינו מוטה, נשלט או מושפע על ידי מממנים וגורמים חיצוניים.

עד כאן ציטוט.

לא כל התקשורת בארץ נכנעת לפושע או למורשעת הלקוייה, ויתכן שזה עוזר לדמוקרטיה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- מי שסר מרע מגיע כנאשם לערכאה? קישור למאמר בשם- חוטאים רוצים להכשיר שרצים? קישור למאמר בשם- צוחקים על חוקים, מסתבכים ומקוננים. קישור למאמר בשם- דחייה תגרום סבל לאומה. קישור למאמר בשם- בית המשפט ועבריין נמלט.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.


מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן