למה לתת לעבריינות חסינות?

למה לתת לעבריינות חסינות?

ניסיון משעשע נוסף לחלץ נאשם בשלל אשמה מחקירה, מעמידה ערכאה וישיבה בתא נעשה היום על ידי חבר נאמן בכנופיית הפשע. למרבה הצער, זו לא הלצה משונה או בדיחה גרועה אלא המציאות העגומה.

ציטוט:

פרסום ראשון: אמסלם הגיש את הצעת “החוק הצרפתי” שאוסר על חקירת ראש ממשלה מכהן.

ח”כ דוד אמסלם מהליכוד הניח על שולחן הכנסת את הצעת החוק שאוסרת על היועץ המשפטי לממשלה לחקור באזהרה ראש ממשלה מכהן, אלא בשל עבירות מין, אלימות, ביטחון או סמים. “ראשי ממשלה היו טרודים בחקירות בשנים האחרונות”, כתב אמסלם בהצעה.

עד כאן ציטוט.

סך הכל, למה לבדוק אם המנהיג הוא במקרה עבריין סידרתי או נאשם פלילי? הרי האיש זכה לאימון ציבורי. אז מה אם הוא חוטא בוגדני שמהווה סיכון לאומי?

ההצעה לא לחקור פושע סידרתי שמשמש בתפקיד רשמי מאוד תפגע בשירות הציבורי. זה הגיוני לתת לעבריין מסוכן וחמדן עוד זמן? לא מספיק המצב גרוע כאן? כזבן מסוכן מנסה להבעיר את השטח וצריך לחכות עד שיעלה עשן?

חוץ מזה, מה בעצם הטעם לסגור את דלתות האורווה שסרחה לאחר שכבר הייתה חקירה והוגשו שלושה כיתבי אשמה כנגד מי שטימא אותה? האם ההצעה מעידה על בינה רבה או רק על נאמנות צייתנית ליד שמאכילה?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- חוטאים רוצים להכשיר שרצים? קישור למאמר בשם- עבריינות לא מצדיקה ניבצרות? קישור למאמר בשם- כשל מוסרי יביא למרי אזרחי. קישור למאמר בשם- לחיות יש עצמאות ואחריות? קישור למאמר בשם- עם חופשי ועבריין רודני. קישור למאמר בשם- רודנות אינה דרכה של הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן