למה המשטרה לא טיפלה בפשיעה?

למה המשטרה לא טיפלה בפשיעה?

בוקר טוב ישראל והרי החדשות ועיקרן תחילה:

מסתבר שלא כל הידיעות שצצות ומדווחות בכותרות הן משמחות, טובות, מעודדות או עליזות.

ציטוט:

תושב ראמה נורה למוות בכפר; היה מקורב לגדעון סער ושימש יועץ לשרת החינוך

עד כאן ציטוט.

מערכת עיתון ברשת מביעה צער על הרצח הנורא, משתתפת באבלה הכואב של המשפחה, ומתחרטת על עוגמת הנפש שעשוייה להגרם לפרהסיה בגלל פרסום הידיעה העצובה.

מצד שני ולמרבה ההקלה, מערכת עיתון ברשת אינה אחראית ישירות למעשי הבריאה, למחדלים אנושיים או לפשעים שגרתיים בחברה שהוזנחה והופקרה על ידי הממשלה שלמרבה ההקלה כבר הודחה.

מדוע משתוללת אלימות נוראה וחסרת שליטה בארץ הבחירה? למה המשטרה בראשות השר לשעבר ששמו דומה לחנה לא פעלה כנגד התופעה שרק הלכה והחמירה במשמרת שלה? האם תוקם ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק מי לא עשה מה, על אף המלצה או הבטחה?

תפקידה של התקשורת הוא להביא מידע לידיעת תושבי ותושבות הדמוקרטיה, ואולי גם לתשומת ליבה של הממשלה הרעננה, זו שאולי תואיל בטובה לטפל בבעייה ללא השהייה, ביד קשה ובזרוע נטוייה.

למרבה הצער, בלי אכיפה נחושה ויעילה די מהר נהפוך מדמוקרטיה לסדום ועמורה.

אומנם, הכנופיה העבריינית והמזיקה שהודחה נוהלה על ידי נאשם פלילי עם שלל כיתבי אשמה, אבל זה לא אומר שכולם וכולן חייבים וחייבות להפוך לפושעים וחוטאות. למעשה, חשוב מאוד להשיב את המדינה שהוסטה לנתיבה, וללחום יחד וללא חת בפשע.

קצין ישר, מנוסה, אמיץ ואחראי עכשיו מופקד על הכוח המשטרתי, וזה כנראה אומר שהיחס לעבריינים ישתנה באופן מיידי. חבל שהשר לשעבר לא עשה דבר, אבל מי שהאמין בהפקרות, עבריינות, כוחנות ואלימות צריך להבין שהזמן לתעלולים פסולים לכאורה נגמר.

קישור למאמר בהארץ.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן