אולי בגידה זו השגרה?

אולי בגידה זו השגרה?

האם יתכן שמי שבגד במורשעת הלקויה והפר את הכתובה החתומה, ממש כמו שגם נאף וחטא כשהיה מחוייב לשתי נשותיו הקודמות לפניה, עשה דבר דומה לאומה כולה?

מי שבוגד בכל שלושת נשותיו מראה על יכולת לכבוש את היצר כגיבור ולעמוד בהבטחותיו לנתיניו או שותפיו?

ציטוט:

חייו הסודיים של נתניהו

שרה היא אשתו השלישית של נתניהו. אשתו הראשונה מיקי הרן הייתה אהבת נעוריו; השנייה הייתה פלייר קייטס, צעירה נוצרייה שהתגיירה כדי שתוכל להינשא לו; את שרה, דיילת אל על גרושה, הכיר בטיסה. איך ניאות להתחתן אתה למרות שהתכוון להיפרד ממנה. מה היה טיב רומן הבגידה שלו עם רות בר המומחית לסקרים; והכל לא “פייק ניוז” אלא עובדות שלוקטו ממקורות אמינים. כך או כך בינתיים שרה היא השליטה הבלתי מעורערת.

ציטוט:

גנץ וסער סיכמו: תיבחן הצעתו של גנץ להקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות

שרי הביטחון המשפטים סיכמו כי משרדיהם יקיימו עבודת מטה שתיבחן את הצעת גנץ להקמת ועדת חקירה ממלכתית בנושא פרשת הצוללות וכלי השיט. היועמ”ש ילווה את ההליך.

הנה ציטוט עם ציטוט שאינו ממאמר נושן אלא דיווח יחסית רענן:

גנץ יגיש לממשלה הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות

שר הביטחון החליט להגיש לממשלה הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות וכלי השיט. “אסור להשאיר את סימני השאלה פתוחים”, מסר גנץ.

עד כאן ציטוט שמעורר אופטמיות, אבל בזהירות.

מי יודע? אולי נגלה להפתעתנו שביטחוננו הלאומי הופקר, ולאחר מאמץ ניכר בסוף יזוהה הנוכל החמדני והאנוכי שלכאורה אחראי לדבר?

יכול להיות שמשרד הביטחון לא ידע מהפרשה החמורה או מכך שהחשוד מקבל על העסקה עמלה שמנה, לכאורה? למה היא הוסתרה ואז היועץ המשפטי סירב לפתוח בחקירה?

מתי כבר תפתח בדיקה ממלכתית, מעמיקה ויסודית בפרשה הביטחונית שהיא לכאורה הכי חמורה בתולדות המדינה? למה עדיין יש השהייה, דחייה ומריחה, וזה המצב שנה אחרי שנה? מי אחראי לבעייה? יש לדבר הצדקה?

הרי גנץ כבר הגיש את הבקשה לועדת חקירה לפני תקופה ובינתיים דבר לא נעשה. למה? מה, שר המשפטים עדיין חש רגשות חמים כלפי השותפים העברייניים אותם שירת נאמנה משך שנים?

יש פתגם שאומר שאם משהו נראה כברווז, הולך כברווז ומגעגע כברווז יתכן שזה ברווז. באותה צורה, אם זה נראה כמו בגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה וריבלין כבר ראה את ההוכחה והאישור שניתן לגרמניה אז יתכן שהדבר שווה בדיקה.

קישור לווידוי בבגידה ששודר בלוויזיה. קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר במעריב.קישור מאמר בשם- איום קיומי ומחדל ביטחוני. קישור למאמר בשם- לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים? קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “אולי בגידה זו השגרה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן