הנאשם נסע לחופשה והמדינה בערה

הנאשם נסע לחופשה והמדינה בערה

שוב יש חדשות, אבל משום מה לא כולן טובות ומשמחות.

טוב שמכבים שריפות שמשתוללות, חבל מאוד שהן פורצות, ועצוב לגלות שעל אף כל ההבטחות המפוצצות לטייסות כיבוי מיומנות נראה שעדיין אין לנו מספיק אמצעים לכבות ביעילות וזריזות דליקות מסוכנות.

מה לעשות. כבני ובנות תמותה אנו יכולים ויכולות בעיקר לצפות, להשמיע תלונות, להביע דאגות, לבטא חרדות קיומיות או לנסות לקבל בשלווה את מה שברוב חסדה השכינה הכינה בעבורנו לקראת הבאות. למעשה, קבלה היא חוכמה יהודית עתיקה, אבל במציאות זה די קשה לא להתעצבן במהלך המסע, במיוחד כשקורה משהו רע, כאילו ללא סיבה או הצדקה.

ציטוט:

טייסת הדגל של נתניהו עשתה יותר נזק מתועלת.

יש כיום יותר מטוסי כיבוי בטייסת החדשה והצבעונית שהוקמה בעקבות השריפה בכרמל, אך הם לא מתאימים למשימתם. אם טייסי הריסוס היו מגויסים למשימה, המצב היה נראה אחרת.

ציטוט:

ממצאי הביקורת על השרפה בכרמל, שפורטו בדוח נרחב ומקיף זה, מעלים ליקויים, כשלים ומחדלים חמורים הנוגעים למערך הכבאות וההצלה, למשטרת ישראל, לשירות בתי הסוהר וכן לגורמים נוספים הנוגעים לכיבוי ולמניעת שרפות בהיקף נרחב.

ציטוט:

שרה נתניהו: “נעבור לחוץ לארץ. שהמדינה הזאת תישרף”

ציטוט:

נתניהו יצא לחופשה עם רעייתו ובנו וצולם בסן פרנסיסקו.
בנימין, שרה ויאיר נתניהו טסו לשבועיים לארה”ב. הם תועדו עם המזוודות אחרי הנחיתה בנמל התעופה.

ציטוט:

שריפת הענק בהרי ירושלים: עשרות צוותי כיבוי נלחמים באש.

עד כאן ציטוטים שאולי נראים קצת מדהימים, מפחידים או סתם מסקרנים.

כאמור, אין לנו הרבה שליטה על הדברים ולכן חשוב להישאר רגועות ורגועים גם שמגלים שפוליטיקאים נכלוליים לכאורה אחראים למחדלים מסוכנים ומזיקים.

קישור למאמר בהארץ. קישור לדו”ח המבקר. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הנאשם נסע לחופשה והמדינה בערה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן