מדד שחיתות הוא חלק מהשליחות

מדד שחיתות הוא חלק מהשליחות

כמובן שמותר ואפשר להתלונן, לבקר או סתם לקטר, אבל האמת היא שגם ניתן לנסות לעשות משהו אחר, כזה שאולי שישפר את המצב, ובעזרת השם וקצת מאמץ הכל בסוף יסתדר.

למרבה הצער הכנופיה העבריינית שמסובכת עד צוואר בצורה משפטית הדגימה התנהלות אנוכית, חמדנית, גזלנית, נצלנית ופסולה, ובכך מאוד פגעה והזיקה לאומה העברית, שרק לאחרונה שבה לנתיבה.

כדי ללחום בשחיתות שילטונית וציבורית לא מספיק להתלונן בפירסומים על מעללים פסולים ולבדוק חשדות חמורים בעזרת הליכים משפטיים שנסחבים ולעיתים לא מגיעים ליעדים.

הציבור חייב לראות את הנתונים, לפקוח עיניים, להפעיל מידי פעם את האיבר שנמצא בין האוזנים, ולשמור על הנציגות הנחמדות והנציגים האמיצים כדי לוודא שעיקר עיסוקם הוא בסיוע והקלת חיי האזרחיות והאזרחים, שממילא הם כבר די קשים.

עיתון ברשת נקודם קום הוקם כדי לספר למשועממות האדישות ולאדישים המשועממים מה ששליטים שקונים לעצמם את כלי התקשורת לא חושפים ומגלים, אולי כדי למנוע בושות ברבים כי זה קצת לא נעים.

כאמור, זה לא מספיק להשמיע דעות, עיצות או אזהרות בהולות ברבים. צריך ללוות את הדיבורים במעשים אחרת דברים לא באמת משתנים. הנה ציטוט שאולי יסביר את כוונת המייסדים, שבעיקרון קצת שונה מרוב העיתונים:

עיתון ברשת נקודה קום הוא מיזם תקשורת עצמאי, דמוקרטי, חדשני וייחודי שנוצר למען כותבות וכותבים, פרשניות ופרשנים, עיתונאיות ועיתונאים, ובעיקר בעבור אזרחיות ואזרחים במטרה להביא לקהל מידע אמין, מאוזן ואובייקטיבי שאינו מוטה, נשלט או מושפע על ידי מממנים וגורמים חיצוניים.

הציבור מוזמן לסייע לנו בתרומות כדי שנוכל להמשיך לספק לקהילה שירות ולשמור על עצמאות.

עד כאן ציטוט שמסביר את השליחות, והדרך בה אנו נשמרים משיתופי פעולה כלכליים מפוקפקים שעלולים להוביל לשחיתות, וזה דבר שעלול קצת לפגוע לנו באמינות.

מערכת העיתון שמחה להודיע שעבודה על מדד השחיתות הלאומי החלה, ושמעכשיו נדווח לציבור בצורה מסודרת על עבודה נהדרת. למטה מופיע קישור למה שעד כה נעשה, ומהיום, מדור בעיתון בשם- המלחמה בשחיתות כבר מופיע.

בשלב זה מדד השחיתות שפותח על ידי הדוקטור אברהם חולי בעיקר מראה נתונים רבים, ואת העבודה המחקרית המרשימה שנעשתה עד עתה. במדד מופיעים ויופיעו רק מושחתות ומושחתים שהורשעו בדין.
העבודה על הפיכת הנתונים המחקריים לטבלאות ברורות החלה, ובצורה זו המימצאים החמורים יהיו יותר ברורים.

לעומת זאת, במדור- המלחמה בשחיתות בעיתון ברשת נדווח גם על חשדות, חקירות, הסתבכויות או הליכים בערכאות אפילו אם עוד אין הרשעות סופיות.

מאוד חשוב שבדמוקרטיה הפרהסיה תביט בהנהלה בזמן כהונתם וכהונתן של נציגות ונציגים בשררה, תבחן את מעשיה של ההנהלה ותדע על מעלליה.

אנו מאוד שמחים שדוקטור חולי הסכים להצטרף למאבק הציבורי, ומדד השחיתות שהוא בונה משלים במחקר ודיווח את הכוונה העיקרית של העיתון- להיות קול עצמאי שאינו תלוי בשררה, ובכך לנסות לעזור לשמור על בריאותה של הדמוקרטיה.

אם נצליח בכוחות משותפים לחשוף ולעצור את הפושעים, העבריינים, המועלים, החוטאים והנצלנים, יתכן שלכולן וכולם יהייה כאן יותר נעים.

ידעו נא משרתי ומשרתות הציבור שיש בארץ תקשורת שאינה מוטה, קנויה או סתם מאויימת וסחוטה, והיא תחשוף לקהל כל ידיעה חשודה.

מי יודע? יתכן שעם הזמן הדבר יסייע לנציגי ונציגות הציבור לשמור בצורה קפדנית וזהירה על שבועת האמונים שניתנה למדינה.

קישור למדד עם נתוני שחיתות שילטון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

המלחמה בשחיתות

עיתון ברשת נקודה קום הוא מיזם תקשורת עצמאי, דמוקרטי, חדשני וייחודי שנוצר במטרה להביא לקהל מידע שאינו מוטה, נשלט או מושפע על ידי מממנים וגורמים חיצוניים. התקשורת החופשית שומרת על הדמוקרטיה, ומדד השחיתות הציבורית יסייע במלאכה. תרומה לעיתון תתקבל בהוקרה ותודה. הקישור נמצא משמאל למעלה.

2 thoughts on “מדד שחיתות הוא חלק מהשליחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן