מחאה ישראלית, דמוקרטית ואזרחית

מחאה ישראלית, דמוקרטית ואזרחית

היהודים היו כנראה הראשונים שהאמינו באל אחד ולא בכל מיני פסלים, בצלמים ואלילים.

בנוסף, אבותנו גם פירסמו ציוויים מוסריים שמאפשרים חיי קהילה משותפים עם פחות פיגועים, ואפילו המציאו לאנושות סוף שבוע נעים בו כולם וכולן נחות ונחים.

הישראלים פעם הדגימו לעולם הנדהם שבכוחות משותפים אפשר להקים בית לאומי לנרדפים, אפילו במדבר שורץ ביצות, אוייבים ויתושים מעצבנים.

לאחרונה, שוב אנו מהווים אור לגויים ולפיכך זוכים בשלל כותרות לוהטות ובוהקות בעיתונים. מסתבר שבמקום להכנע לעבריינים רודניים ההמון בציון יצא מאדישות, ובכל הארץ מתנפנפים המון דגלים.

ציטוט:

ברקע התחדשות דיוני ההידברות על הרפורמה המשפטית: הפגנות מתוכננות להתקיים הערב (שבת), זה השבוע ה-15 ברציפות. בתל אביב ייחסמו לתנועה רחובות באזור קריית הממשלה, מה שצפוי להוביל לעומסי תנועה בכל האזור. בחיפה צפויה להתקיים מהשעה 17:00 תהלוכה ממרכז הכרמל לחורב, ומחאה בצומת מרכז חורב. 

המחאות יתקיימו הערב לאחר שאתמול סוכנות דירוג האשראי מודי’ס החליטה להוריד את תחזית דירוג האשראי של ישראל מחיובית ליציבה. סוכנות הדירוג הותירה את דירוג האשראי של ישראל על כנו – A1. המשמעות – מומחי מודי’ס לא צופים העלאה בדירוג האשראי של ישראל. לדבריהם, התוכניות של הממשלה לשינוי במערכת המשפט והדרך שבה נוהלה הרפורמה חשפו חולשה מסוימת ברשות המבצעת וברשות המחוקקת.

עד כאן ציטוט.

הגויים צופים בנו בעיניין רב ובטח משתאים ומתפלאים. איך זה שאנו לא חוששים מביריונים מפחידים? חוץ מזה, יש אצלנו מאבק אזרחי לאומי רב משתתפים אבל המפגינות והמפגינים לא שורפים, תוקפים או הורסים? לשם השוואה, בצרפת הדמוקרטית והתרבותית היה לאחרונה רצון להעלות קצת את גיל הפרישה, והמהומה שלא ממש קשורה לגורל המדינה הציתה תבעירה גדולה ודי אלימה.

כשישקע האבק ויתם המאבק, ההיסטוריה כנראה תראה שניתן למנוע אסון, בלי אלימות, כשיש אחדות ונחישות לעצור את מעללי השילטון. כל מה שנדרש זה קצת אומץ, מוכנות ורצון.

החזון לציון הוא ביטחון, שלום ושוויון. ולפיכך המאבק לשמר את ערכי האומה צודק, חיוני ונכון. מסיבה זו בתום החגיגה הדמוקרטית יבוא ניצחון. הניסיון העברייני לשנות את החוק יכשל, וגם יביא לפושעים המסוכנים הענשה עם קלון.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- הרוב קובע שהנאשם הוא פושע. קישור למאמר בשם- העם הנבחר יגן על המבצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן