מלחמה יזומה תדחה את ההדחה?

מלחמה יזומה תדחה את ההדחה?

אולי עוד סבב עצוב, הרסני וכואב של אלימות, שמתודלקת בגזענות, כוחנות וחרדתיות, יסייע לנו לשכוח מהעבריינות, הרודנות, הצביעות, הכזבנות והשחיתות?

ציטוט:

סמוטריץ’: הגיע העת למבצע רחב למיגור קיני הטרור.

חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’, התייחס היום (שני) לפעילות צה”ל בג’נין ואמר: “אני מחזק את ידי לוחמינו שפועלים בשעה זו בג’נין תחת אש כבדה ומתפלל לשלומם והצלחתם”.

לדבריו, “הגיע העת להחליף את פעילות הפינצטה במבצע רחב למיגור קיני הטרור בצפון השומרון ולהשבת ההרתעה והביטחון באזור. הגיע העת להכניס כוחות אוויר ושיריון ולשמור על חיי לוחמינו. אדרוש כינוס דחוף של הקבינט בעניין

עד כאן ציטוט.

במבחן התוצאה, לאחר הבערת המדינה, השמדת איראן הרחוקה ומחיקת עזה ולבנון מהמפה, נשוב לדיונים בערכאה. חוץ מזה, לא ממש ברור איך הכנסת לוחמים בטנקים ומטוסים לקרבות עזים תשמר חיים, אבל אולי לפוליטיקאים דברניים פיתרונים.

כשהכל יפסיק לבעור ותשוב הדממה נחזור להגות מעמיקה במצב חזון האומה והדמוקרטיה, זו שנחטפה ברמייה והבטחה ריקה על ידי כנופייה עבריינית, אנוכית, סחטנית, הרסנית, פלגנית, לוחמנית ומזיקה.

למרבה השמחה, נערי הגבעות הפרועים והתלמידים הבריאים והלמדניים מהכוללים הממוזגים לא יסכנו את נפשם הקדושה במאמץ מיוגע להגן על המדינה. ככה זה בדמוקרטיה. כולם שווים פרט למשתמטים שמתחמקים.

בעברית קלה, מדינה שוחרת שלום תכנס למלחמה יזומה בגלל רצונה של כנופייה הזוייה שבניה לא משרתים בצבא? למה? אי אפשר לשלוח את השב”כ או המשטרה למשימה? חייבים לכבוש בסערה אלימה את הגדה ולבערה? זה יקדם סיכוי לרגיעה או יביא הסדרה?

מצער לחשוב שבמקום לסור מרע, לעשות טוב ולבקש פשרה הכנופייה העבריינית מצפצפת על מיצוותה של תורה ובמקום שלום היא מקדמת אסון נורא שיפגע במדינה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הפושעים רוצים שכולנו נהייה עבריינים? קישור למאמר בשם- פושעים וחוטאים גורמים סיכונים. קישור להחלטה 2334 בויקיפדיה. קישור למאמר בשם- איומים, עבריינים וסיכונים לאומיים. קישור למאמר בשם- יהדות היא רישעות, גזענות ורודנות? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן