הפושעים רוצים שכולנו נהייה עבריינים?

הפושעים רוצים שכולנו נהייה עבריינים?

מעניין למה הפושע הסידרתי שוב נכנע באופן צייתני לסחטנות גסה שמופעלת עליו באופן עברייני. מה, הגבר חוטא באופן שגרתי אבל מפחד מהרשעה וישיבה סגורה בתא נוח במתקן כליאה ציבורי?

ציטוט:

הממשלה תאשר את קיצור תהליך קבלת אישור הבנייה ביו”ש.

פרסום ראשון: הממשלה צפויה לאשר היום (ראשון) החלטה דרמטית שתקצר משמעותית את תהליך קבלת אישורי הבנייה ביהודה ושומרון ותאפשר לבנות יותר. בניגוד למצב הקיים יותר מ-25 שנה, בנייה תקודם כמעט ללא אישור הדרג המדיני.

מהיום, כבר לא יידרש את אישורו כדי להעלות תוכנית בנייה באזור למועצת התכנון העליונה – לא בשלב ההפקדה ולא בשלב מתן התוקף. במקום ששר הביטחון וראש הממשלה יאשרו כל שלב בנפרד, מה שכולל ארבעה אישורים שונים ומעלה ושנים של דיונים, מתן האישור הראשוני של ההרשאה לתכנון יהיה בסמכותו של השר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ’.

ציטוט:

החלטה 2334, שאושרה במועצת הביטחון של האומות המאוחדות ב-23 בדצמבר 2016, קבעה שההתנחלויות הישראליות בשטחים שנכבשו בשנת 1967 בגדה המערבית ובמזרח ירושלים, המכונים על ידי מועצת הביטחון בשם “השטחים הפלסטיניים הכבושים“, אינן חוקיות.

בהחלטה תמכו 14 מתוך 15 המדינות החברות במועצת הביטחון, תוך הימנעות של ארצות הברית, אשר נמנעה מלממש את זכות הווטו שלה במועצת הביטחון.

ציטוט:

בגלל מעלליהם המזיקים והמסוכנים של הקיצונים, העולם כנראה יתייחס אלינו כמפירי חוק מרדניים.
זה טוב למדינת היהודים לעצבן בכוונה את כל העמים רק כדי לרצות סחטנים שתלטניים?

המהומה היזומה תבטל את האישומים הפליליים? אולי היא תציל נאשם נכלולי מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים?

בעברית קלה, כנופיית הממשלה נכנעה לסחיטה שאינה כשרה, פעלה בניגוד לחוק הבינלאומי וזה ייצור לנו בעייה קשה וחמורה.

עד כאן ציטוט.

חבל שאת העבריין הסידרתי לא ממש מעניין החזון הציוני, מצבנו הביטחוני והחברתי או מעמדנו המדיני אלא רק מצבו האישי.

במעשיו הפסולים והשגויים, הנאשם בפלילים זומם להפוך את כל הישראליות והישראלים לפושעות ופושעים בגלל הפרת חוקים בילאומיים שאוסרים בנייה בשטחים כבושים, גם אם יש תירוצים.

סביר מאוד שבמשפט שיגיע הפושע ינסה לספר שלכאורה לא הייתה לו ברירה בגלל הסחיטה הכשרה, כאילו שמישהו אחר מנהל את המדינה וקובע.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- פושעים וחוטאים גורמים סיכונים. קישור להחלטה 2334 בויקיפדיה. קישור למאמר בשם- איומים, עבריינים וסיכונים לאומיים. קישור למאמר בשם- יהדות היא רישעות, גזענות ורודנות? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “הפושעים רוצים שכולנו נהייה עבריינים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן