מחאה דמוקרטית נגד כנופייה עבריינית

מחאה דמוקרטית נגד כנופייה עבריינית

אחרי שהאומה צפתה השבוע באובדן שליטה, רמייה, סחיטה וקנונייה מזיקה עכשיו אולי כבר יותר ברור לפרהסיה שיש צורך דחוף להושיע את הדמוקרטיה מהכנופייה העבריינית שקמה עליה לכלותה.

ציטוט:

במוצאי שבת הזאת יש סיבה כפולה לצאת שוב לרחובות.

השבוע נצא לרחובות כדי לחגוג את הניצחון בוועדה לבחירת שופטים, וכדי לאותת לנתניהו, לגנץ וללפיד שאנחנו נחושים שלא לוותר בס”מ אחד על עצמאות מערכת המשפט ושומרי הסף.

עד כאן ציטוט.

מסיבה תמוהה ועלומה כל שומרי ושומרות הסף במדינה איפשרו לפושע לכהן בשררה וגם לצפצף מהמקפצה על התחייבות חתומה.

לאור הכישלון של הבלמים שאמורים להגן על ציון, עכשיו אין ברירה אלא לסמוך על תבונתו, נחישותו וכוחו של ההמון. טוב לחשוב שהמילים- “להיות עם חופשי” מופיעות אצלנו בהימנון.

כנראה שהסיכוי היחידי למנוע מרי אזרחי נימוסי הוא הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה שתדיח את הפושע הפלילי ותמנה במקומו ציוני אחראי. בלי זה, העם בציון ימשיך לצאת לרחובות, כמו שהוא כבר עושה בנחישות הרבה שבועות, וידרוש לשוב לחזון האבות.

חטאים סידרתיים ושלל עוונות הם לא חלק מהתוכניות הלאומיות.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמ בשם- הדמוקרטיה תביס את כנופיית הפשע. קישור למאמר בשם- אלימות לא תביס את הציונות. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי מנהל כנופייה. קישור למאמר בשם- צילצולי אזהרה הפכו למקהלה קישור למאמר בשם- השמירה בוטלה? קישור למאמר בשם- מי ידע שהעבריין הוא פושע? קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “מחאה דמוקרטית נגד כנופייה עבריינית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן