נאשם בפלילים, מתחזים ומעשים מגונים

נאשם בפלילים, מתחזים ומעשים מגונים

יחסי אישות או עימות מלא אלימות בדרך כלל גורמים לצופים ולצופות הרבה התרגשות. ככה מאז שיהודי מזוקן מוינה הפשיט את כל האנושות הנבוכה והציבה מול מראה. מטבע הדברים, הגילויים המזעזעים היו קצת קשים לאזרחיות ולאזרחים הויקטורייניים, השמרניות והשמרנים.

מה לעשות שהיהודים המעצבנים לפעמים מביאים לעולם רעיונות משונים שעימם לא כולם מסכימים, אפילו שהם כנראה נכונים.

ציטוט:

ה-MeToo החרדי: האתגר של הקהילה שהתרגלה לשתוק.

החברה הנפרדת שלא מאפשרת כלים למפגש עם המין השני, השתיקה סביב נושא המיניות ככלל, הבושה הקולקטיבית נוכח מבול החשיפות: פרשת חיים ולדר חוללה רעידת אדמה עם לא מעט אפטר-שוקס, ובחברה החרדית מנסים לעכל מציאות של אנסים ופדופילים – ופחי זבל בחצר האחורית שאסור להחביא ואף חובה לפנות.

ציטוט עם ציטוט:

לוחמת הצדק הידועה לא תבעה כשדיווחתי על מעלליה לפרהסיה. מעניין למה היא לא זעמה, רתחה, הכחישה או זימנה אותי לממן לה הכנסה קלה בערכאה? אולי היא יודעת שתלונתי מגובה ורוצה להימנע מבושה גדולה?

למטה מצוטט מאמר ישן שמשום מה עדיין לא גרם לי להיות נאשם שמזומן לבית דין כדי לענות לתלונות הקורבן:

אצל שלי, ראשת הוועדה לענייני ביקורת המדינה, יש תלונה ישנה ומגובה ששלחתי לה כמה פעמים על הבעיה שמתוארת למטה.

לצערי ותדהמתי חברת הכנסת לא בדקה את התלונה לעומקה, לא חקרה ובסוף גם סגרה את התיק, דבר שעורר בי פליאה רבה.

ציטוט מהתכתבות שלי עם העוזר של שלי:

הדיווח שלי לעו”ד (השם של העובד במשרד מבקר המדינה מוצנע בכוונה. ר.ק) על הסתרת התעללות בקטינים בקהילה החרדית כביכול הועבר על ידו לגורמים המוסמכים, אבל גם אחרי מספר פניות ולמעלה משנה אף גורם לא פנה אלי לקבל פרטים שיאמתו את החשדות החמורים.

למעשה, גם הפרשה הזו הושתקה ולא נעשו בירורים.כל האמור לעיל מתועד בכתובים ולכן סותר את תשובתך שלכאורה הכל כשורה.

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

בעברית קלה, מאמצים גדולים מאוד נעשו במשך שנים כדי לחשוף את נטייתה של הקהילה שמתחזת לכשרה לא לדווח כחוק על סטייה למשטרה, אבל גם כשהפרשה הגיעה מחוסר ברירה עד לשולחנה של יושבת ראש הועדה לענייני ביקורת המדינה כלום לא קרה. לפני זה הוגשו מספר פניות למשטרה, נערכה פגישה רשמית עם חבר כנסת בועדה לביקורת ענייני המדינה, וגם היה קשר ארוך ומתסכל עם משרד מבקר המדינה.

כשהתלונה הגיעה לתחנה האחרונה העוזר של ראשת הועדה לענייניי ביקורת המדינה כתב בתגובתו שלכאורה הייתה בדיקה ושכביכול הכל כשורה. חלילה, התשובה המדהימה שכנראה אינה לחלוטין נכונה לא הגיעה אחרי הפנייה הראשונה או השנייה.

מעניין למה כל הגורמים שקיבלו דיווחים בהולים ורבים אודות הסתרה מערכתית של אונס קטינים משך שנים לא עשו דבר כדי לעצור את המעשים המזעזעים והמזיקים. מי חסם את כל הדיווחים ואיפשר את המשך המעשים המגונים?

מי יודע? אולי הדבר קשור להסכמים קואליציונים? המתחזים לכשרים מתעלמים מניאוף, הפרחת כזבים וחמדנות רבה לאגירת מזומנים, והנאשם בפלילים מאפשר להרוס לקטינים חרדים את החיים בלי לצוד או להעניש את הסוטים החוטאים?

ללא קשר לסיבה שבגללה כל הגורמים במדינה טייחו והתעלמו מהבעייה, סירבו לבדוק אותה ונהגו בצורה תמוהה, מזיקה ושגוייה, טוב שאחרי הגשת כתב האשמה נגד המסייע לפדופילים חרדים בכלא ולמורה מוזרה שאין בה חמלה ולא מסוגלת לכבוש את יצרה, סוף סוף כבר יש קצת יותר הבנה לגבי הבעייה, זו שעדיין לא באה אל פתרונה.

מצד שלישי, עד עכשיו לא לגמרי ברור מדוע לוחמת צדק ידועה טייחה, התעלמה וסגרה את הדיווחים על הפרשה הנוראה, שכנראה כבר התפוצצה, התגלתה ונחשפה. מה, לא מרחמים על קטינים חרדים כי אין להם בכנסת נציגים?

מזל שהיום כבר לא סוקלים את החוטאים שאונסים ילדים, אבל יתכן שכדאי לוודא שגם קטינים חרדים מוגנים על ידי החוקים.

חוץ מזה, אולי גם כדאי לבדוק מדוע כל הגורמים הרשמיים סירבו לבדוק דיווחים אמינים, ומי משך בחוטים בזמן שלהמון ילדים נהרסים החיים.

קישור מאמר בשם- יו”ר הועדה לענייני ביקורת המדינה התעלמה מבעיה? קישור למאמר בקפה נקודה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- מי מרחם על קטינים חרדים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן