ריגול בטלפון ועובד הניקיון?

ריגול בטלפון ועובד הניקיון?

מי לא עשה בדיקה ביטחונית יסודית לאנשים שעובדים בסביבת דמות ציבורית חשובה לאחר שהפכה לאומית?

מה, המדינה לא בודקת מי מסתובב סביב בכיריה? מי אחראי לאבטחת שר חדש בממשלה? מישהו ידע ולא התריע? מישהו לא בדק ולא ידע? למה? מכל זווית הסיפור המשונה נראה די תמוה.

פעם פורסם שניסיון הריגול אחר הטלפון של גנץ הגיע ממישרדו של עורך הדין של הנאשם בפלילים, אבל כזכור בהתחלה העבריין האשים את האיראנים.

אם גנץ כאזרח פרטי לא ידע שמי שמנקה אצלו בדירה הוא עבריין שהורשע, מדוע ראש הממשלה לא וידא ששר הביטחון הטרי שלו לא חשוף לפירצת אבטחה? מה, הוא לא הורה על שום בדיקה שקטה? לא הזהיר או התריע? כך שומרים על המדינה?

ציטוט:

חשיפה: גנץ העסיק ישירות את העובד שריגל בביתו ושילם לו בביט.

הקשר הישיר בין המרגל ושר הביטחון: העובד בעל העבר הפלילי הועסק ע”י גנץ עוד לפני שהפך לאישיות מאובטחת.

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13

עד כאן ציטוט.

מי יודע? אולי העוזרת האחרונה שטרם נמלטה נעלבת, מושפלת, מוכה או בוכייה ממעונה של המורשעת הלקוייה, זו ששולטת ביד רמה בראש האופוזיציה הכנוע, היא עבריינית ידועה או סוכנת זרה והדבר מהווה סכנה גדולה לביטחון מדינה?

טוב שמייד תפסו את הפושע הזוטר שזמם לעשות קופה קלה בעזרת מצלמה מביטחון המדינה. מתי יתפסו את העבריין הסדרתי שלכאורה מכר את שלום המדינה כולה בעבור עמלה שמנה? זה לא יותר חשוב מאשר לצוד את מי שעושה ספונג’ה וזומם לעשות נזק ביטחוני ריווחי כדי להתקדם בעבודה?

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בדמרקר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן