נחש ינשך נחש?

נחש ינשך נחש?

מי הפושע שמינה עבריין מורשע לשמור על ביטחון הקהילה בתיקווה להימנע מישיבה במתקן כליאה?

ציטוט:

פורום הניצבים במכתב לנתניהו: “בן גביר מהווה סכנה לביטחון ישראל”

פורום הניצבים שיגר היום (שישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו שבו דרש להיפגש עימו ללא נוכחות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והמפכ”ל קובי שבתאי ולהציג לו תוכניות למיגור הפשיעה בחברה הערבית. עוד דרשו להעביר את השר בן גביר מתפקידו: “אנחנו חושבים שבן גביר איננו הפתרון הוא חלק מרכזי מהבעיה. השר, בשיבתו על כיסא השר לביטחון לאומי מהווה סכנה מוחשית ומיידית לביטחונה של מדינת ישראל”. על המכתב חתמו עשרות ניצבים בדימוס.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? לא בטוח שהישועה תגיע לניצבים ולתושבים הזוטרים מהפושע המוכר שבעצמו מינה את המורשע לשר.

למעשה, בית המשפט הגבוה וכל שומרי הסף במדינה לא מנעו מנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה שגם חשוד בבגידה בעבור תאוות בצע ובאחריות לאסון נורא בהילולה, לנהל את המדינה.

הפושע הסידרתי מתעלם משבועת הנאמנות שניתנה, מצפצף על חוקי המדינה מהמקפצה, מאיים לרמוס את מוסדותיה ומתעלם בצורה בוטה מהסכמה חתומה לא להתערב בעינייניו המשפטיים בצורה פסולה.

מסתבר שאפילו קציני בכירים מהמשטרה חושבים שעבריינות מהווה סכנה לדמוקרטיה ולשלום האומה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי מנהל כנופייה. קישור למאמר בשם- פושעים וחוטאים גורמים סיכונים. קישור למאמר בשם- עיתון ברשת והחזון לציון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן