עוד מרומים, מאוכזבים ומתוסכלים

עוד מרומים, מאוכזבים ומתוסכלים

זה קצת לא נעים לגלות ברבים, אבל כזבנים סידרתיים נוהגים לבגוד בהסכמים, לצפצף על חוקים ולהתעלם מהסכמים חתומים.

למעשה, פושעים שלא מצליחים להשתלט על יצרים כגיבורים לפעמים מסתבכים עד צוואר באישומים פליליים או חלילה הופכים לחשודים כאחראיים לרמיסת חוגגים דרוסים או בבגידה בביטחון מדינת היהודים בעבור רווחים אישיים.

לפני הרבה שנים היה ניסיון ממושך שלא ממש צלח להזהיר את יאיר, אבל בעזרת השם סביר שהיום הוא כבר מבין למה בעמוד שלו היה איזה פטפטן דעתן שכל הזמן דיבר לקיר.

למרבה הצער, לא כולם מוכנים להאזין בתשומת לב קשובה לעניות דעתם של אלמונים זוטרים, אבל נראה שהיום העבריינים הסידרתיים כבר לגמרי חשופים. במילים אחרות, למודאגים הדברניים אין שום צורך בהול לצלצל בפעמונים בלילות ובימים, ולהתריע ללא הרף מפני זאבים מפחידים.

די מפליא שהכזבן הנכלולי שיקר לכולם ולכולן במשך המון שנים, אבל ללא קשר לדברים הידועים הגזענים הקיצוניים, אלה שמתחזים ליהודים אבל לא מבינים את עיקר המסר בכתובים, מסרבים לשלום ושונאים אחרים, חשבו שאפשר לסמוך על נוכלים. מה אפשר לומר? מוזר לחשוב שהמתלהמים המאיימים והמרומים הם בעצם די תמימים.

ציטוט:

בן גביר בביקורת על נתניהו: “הבטיח ממשלת ימין מלא מלא, לא לזה פיללנו”

עד כאן ציטווט מעורר השתוממות.

מה, מי שבגד באופן סידרתי עד כה נראה לשוגים המרומים כשותף אמיתי? אולי צריך קצת לרחם על המאוכזבים והמופתעים הניבגדים, שכנראה רק היום הבינו איך מתנהג הנאשם בפלילים מאז המון שנים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גורם לסיכון ביטחוני. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן