עלייה לרגל, דמוקרטיה ודגל

עלייה לרגל, דמוקרטיה ודגל

מדוע הנשיאה הניכבדה אישרה כשל מוסרי נורא ונתנה לפושע סידרתי לנהל את המדינה? למה היא מתעלמת מהפרת הסדר ניגוד ענייינים מהמקפצה? מה לא בסדר בתמונה?

הפרהסיה מוחה כבר תקופה ארוכה בכל רחבי המדינה ועכשיו העם המתוסכל גם עולה לבירה, שכן הכנופייה העבריינית לא עוצרת מדהרתה להרס הדמוקרטיה והפיכתה לדיקטטורה שעבריין סידרתי בראשה.

חיות יודעת שסיוע לפשע במודע זו עבירה? למה היא שומרת על זכות השתיקה? המחאה תגיע לבית המשפט הגבוה ותבקש בנימוס שהיא תעשה את מלאכתה נאמנה בעבור המדינה במקום להתעלם מפשע?

ציטוט:

שופט העליון מזוז: “ממשלה בראשות נאשם בפלילים – כשל מוסרי”

ציטוט:

שופטי בג”ץ כתבו פסק דין מנותק, שלא מתאים לשלטון נטול בושה.

נשיאת העליון אסתר חיות צדקה כאשר העירה במהלך הדיונים בבג”ץ כי גם אם העתירה תידחה, “שום מבצר לא ייפול”. מבצר שלטון החוק אכן לא נפל, אבל מתברר שהוא גם לא מבצר.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, מחאה נגד צירי תנועה זו התחלה נחמדה, אבל את הבעייה הלאומית שמחמירה משעה לשעה יכולים לפתור בית המשפט הגבוה או המליאה, אם תצביע על הנהגה שתהווה חלופה הגונה, ישרה, שקולה, מנוסה וראוייה.

למרבה השמחה, שני הביניינים הממלכתיים קרובים אחד לשני, ולכן יהייה קל להמונים למצוא את האתרים, ולהעמיד סביבם המון שומרות ושומרים עד שתיוושע מדינת היהודים ממזימות הפושעים.

כמובן שהציבור ירשה לאמבולנסים לפנות חולים ויפנה מעברים, שהרי זה המצב כבר שבועות רבים ועד כה אין נפגעים, אלא אולי רק מאלימות השוטרים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- המסע לגאולה ולהצלת חזון המדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן