פניות חבריות שניראות תמימות

פניות חבריות שניראות תמימות

מאז תחילת המלחמה יש עלייה מטרידה בניסיונות להציק, להטריד ולפגוע באומה ואזרחיה. זה קורה בעולם כולו וחלק מהמאמצים הזדוניים מגיעים גם לאזרחים שוליים וזוטרים. מה לעשות. כנראה שזה בגלל שנאלצנו להגיב בתקיפות נחושה להתקפה מזוויעה ומלאת שנאה, והפכנו מפורסמים.

כשהיהודים מתגוננים אוייבי האומה די מופתעים ואפילו מתעצבנים מהדברים המשונים. למה העברים כבר לא מסכימים להיות קורבנות מפוחדים כפי שהיו הרבה מאוד שנים אלא לוחמים בחזרה כנגד הרשעים? מה, הם לא אוהבים לעלות על הצלב כדי לעורר חמלה אצל המאמינים ולעודד גישה מלאת התחשבות אנושית ורחמים?

לאחרונה היו כמה ניסיות משעשעים ליצור חברות ולנהל שיחה ברשת עם החברות והחברים. השמות נשמעים ישראליים או סינים, המסרים זהים, והם תמיד מובילים למאמצים ליצור אימון חברי ולארגן מיפגשים.

בתמונות הפרופיל מופיעות נשים צעירות ונאות. לפי הסיפורים בעמודים הנוצצים הן לכאורה מנהלות בכירות ומצליחות שמעוניינות לארגן פגישה עם היושבים בארץ האבות והאמהות, אבל הסיבות לדבר לא לגמרי ברורת.

להלן דוגמה לעיקרה של שיחה נוספת שנערכה אך לאחרונה. חשוב לציין שדיאלוג מאוד דומה נערך עם כמה דמויות בעלות זהויות שונות, והמילים כמו גם הכוונות בכל השיחות היו זהות:

אני מסין ועכשין גרה בארצות הברית. אני מנהלת חברה גדולה ומצליחה ורוצה לבקר בקרוב במדינה העברית למטרה כלכלית. מה אתה עושה? אולי ניפגש לקפה?

אני מרגל, אבל זה סוד. ראיתי ששמך לא מופיע כבעלת החברה שהזכרת או כמנהלת שלה.

אני רואה שבדקת.

מה לעשות. זו העבודה.

בשלב זה השיחה הסתיימה.

אין צורך להיבהל או להתרגש, שכן ברשת יש כל מיני תופעות, ובליחצת מקש קלה ניתן לפתור את רוב הבעיות.

מצד שני, אולי חשוב לפרסם את התופעה לפרהסיה, שכן יתכן שיהיו בארץ שבטעות יגיבו בחיוב להצעה החשודה, והדבר עלול להוביל לבעייה, חלילה.

במקרה והפניות מהסוג הזה הן בעצם אמינות, נכונות, כשרות, תמימות וסתם יש אצלנו חשדות שאינן מוצדקות, בהחלט אפשר לנסות לקבוע פגישה עם אחת מהדמויות המעניינות, המוצלחות והנאות שמשננות הודעות מפתות וזהות, כנראה מדף הוראות כתובות.

מצד שני, יתכן שכדאי להרהר באפשרות שיבואו אכזבות או הפתעות לא נעימות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן