פשעים נגד יהודים וסיפורים מעניינים

פשעים נגד יהודים וסיפורים מעניינים

מעניין שרעולי פנים חמושים מספרים ברבים שהם לכאורה רוצים לשחרר מדינה כבושה שמעולם בעצם לא הייתה. במציאות המרה, הפושעים הכזבניים הם בעצם טרוריסטים אכזריים שרוצחים אזרחים, טובחים בילדים, מוציאים להורג זקנות וקשישים, ואונסים נשים שאת רובן אחר כך הורגים.

ציטוט:

בכותרת הראשית: הטיימס הבריטי פרסם תחקיר מקיף על מעשי האונס של חמאס.
העולם מתחיל להיחשף לעדויות מהזוועות שהתחוללו ב-7 באוקטובר, והעיתון היוקרתי אף הקדיש לכך את עמוד השער שלו – ופרסם, לפרטי פרטים, עדויות על מעשי אונס בטבח האכזרי.

עד כאן ציטוט.

מה בדיוק הקשר בין רצון בעצמאות ודרור לבין ביצוע פשעים מזעזעים, אכזריים, רצחניים ומיניים?

למרבה המזל, פה ושם יש בעולם מאמינים שכן שמבינים את המסר שניסה להפיץ היהודי הסלחני מנצרת, זה שסיים את חייו הקצרים בכאבים ויסורים רבים על הצלב בגלל רשעים חסרי אלוהים.

ניסיון לפגוע ביהודים היה תחביב פופולרי הרבה מאוד שנים. כנראה שבגלל שלל הזיכרונות ההיסטוריים הכואבים היום העברים כבר לא מעוניינים להיות הקורבנות הניצחיים.

למעשה, מי שקם לפגוע ביהודים גורם לעצמו סיכונים, שכן עכשיו הם חמושים, מנוסים, מאומנים, מיומנים, עירניים ועצבניים.

אולי עדיף להקשיב להמלצתם העתיקה של העברים ולקיים את המיצוות שבאו מימרומים. למעשה, החוקים של היהודים מאפשרים קיום של חיי קהילה, ובילעדיהם בני אדם שוכחים להיות אנושיים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- לא תמיד בריא להיות ניטרלי. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונטרול סיכונים. קישור למאמר בשם- המלחמה בשנאה חשובה לקהילה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן