פתיל נפיץ ונאשם לחיץ

פתיל נפיץ ונאשם לחיץ

שריונאים מאומנים רגילים לעבוד עם דברים כבדים, מתכתיים, נפיצים וקשים. למעשה, בצבא מלמדים את הנאבקים בברגים בוצניים ועיקשים שמה שלא הולך בכוח הולך בעוד יותר כוח, אבל בשביל זה צריך להביא מוט מאריך ולהשתמש במוח.

מה יכול לעשות נאשם חרדתי עם שלל תיקים פליליים, שגם חשוד באישור מכירת ציוד מסוכן לערבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, כדי לחמוק מישיבה מאחורי סורגים?

אפשר לבגוד בהתחייבות למחליפים, לבזות שופטים ולצפצף על הבטחות לחתום על הסדר ניגוד עניינים. אם זה לא מספיק ניתן להורות לשר כנוע ששמו דומה לחנה לא להפריע ללאומן גזען ומרדן להעביר את לשכתו בהתרסה מכוונת למזרח ירושלים כדי להבעיר פתיל נפיץ שיגרום להמון טילים לעוף כאן.

חלילה, כל התרגילים, הטריקים, השתיקים, העריקים הטרויאניים, המורדות הנאמנות והסרבנים השתולים לא יפתרו את הסכנה, כנראה שלא תהייה ברירה אלא לנסות שוב, ולעשות בדיוק אותו דבר כמו בפעם שעברה, אפילו שכל האומה מאוד סבלה.

בעזרת השם, ההתרסה הכוחנית והנפיצה שמתוכננת בקפידה ובכוונת תחילה תעורר תבעירה אלימה שתחל בבירה הקדושה, וזו אולי תדחה את הקמת הממשלה שחלילה תחליף את הכנופיה שבשליטה.

אם התרגיל המסוכן לא ממש הצליח בפעם שעברה, מדוע כבוד הנאשם סבור שעוד מלחמה תביא לו ישועה? מה, יתכן שהפעם גם נחסל מדינה רחוקה וזה ישנה את המפה ויבטל את כתבי האשמה?

מזל שעל ביטחון ישראל שומרים החוקים, מיירטים מדויקים ואנשי ביטחון מנוסים, שקולים ואחראיים. מעניין למה השר ששמו דומה לחנה לא משנה את נתיב התהלוכה שכוונתה להצית מלחמה. זה בכוונה?

יתכן שמישהו בהנהלה מעוניין ליצור מהומה יזומה ואז לספר בתמימות מעושה שזו הייתה הפתעה? זה באמת יעזור לבטל את ההליך בערכאה אם איראן והחיזבאללה יעלו בסערה השמימה?

לא קצת חבל לסכן את שלומה של מדינה שלמה רק בגלל פחד של איזה עבריין מהרשעה וחרדתו הרבה מישיבה גלמודה בתא בלי הלקויה?

קישור למאמר בידיעות 

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן