רודפים שלום בשליחות השוכן במרום

רודפים שלום בשליחות השוכן במרום

שלום, בקשתו ורדיפתו הם הוראתו של הרב חסדו. היהודים אומרים- שים שלום שלוש פעמים ביום, וזה גם חלק מרכזי מהחזון לציון, שאינו שנאה, גזענות או מדון. למעשה, במגילה שהקימה את המדינה שלום ושוויון הם עיקר הרעיון, והיתר עוסק בעצמאות וביטחון.

ללא קשר לצוויים מוסריים עתיקים ונבונים או לעובדה ששנאה מאוד עוזרת לקיצונים הסרבנים לגייס תמיכה בבגידה בחזון המייסדים, להסדרה ורגיעה יש גם צדדים מאוד מועילים, ריווחיים ומשתלמים.

בעברית קלה, שלום מאוד משתלם. לעומת זאת, לוחמה מתמידה מאוד מעיקה על קופת המדינה, ולפעמים מישהו גם חלילה נפגע במהלך איזה פעולות אלימה.

למרבה השמחה, הכנופייה עם שלל כיתבי האשמה הודחחה והמדינה יכולה סוף סוף לשוב לחזונה, שהוא פשרה והסדרה שתמנע לוחמה, פגיעה ונזק לכלכלה.

ציטוט:

אחרי ביקורי השרים במצרים: הממשלה תאשר תוכנית להגדלת הסחר בין המדינות.

התוכנית גובשה בהמשך לביקורי ראש הממשלה, שר החוץ, שרת הכלכלה ושרת האנרגיה במצרים במהלך השנה האחרונה וכן ביקורו של שר החוץ המצרי בישראל.

עד כאן ציטוט שמבשר על שובה של הציונות. במקום סרבנות תהייה יותר פתיחות, ואת המתיחות והעויינות תחליף רעות.

אולי כדאי להציג עוד ציטוט כדי לוודא שאין טעות שמקורה בהסתה מתוך זדוניות, אנוכיות, חוסר אחריות ונכלוליות:

ציונות זה ביטחון, שוויון ורצון בשלום.

גזענות זה מתן שוחד למשתמטים סחטניים שאינם ציונים וקיפוח זדוני של מיעוטים דמוקרטים שכן משלמים מיסים רק בגלל שהם קוראים לאלוהים בשמות דומים אבל לא זהים.

סרבנות להסדרים, רצון לספח מיליוני מוסלמים או להנצחת המדון נוגדים לחלוטין את החזון לציון.

מי ששיחרר את הבירה והביא שלום למדינה אינו בוגד אלא גיבור האומה וקורבן להסתה נוראה.

עד כאן ציטוט, שאולי יסייע לפרשנות ולבהירות.

מה אפשר לומר? יתכן שהרב חסדו ריחם על עמו. הפושע הסידרתי יורשע וישלח לרצות את עונשו, הסדרה ופשרה יחליפו קיפאון וכתף קרה, ומאוד ירווח לאומה שכבר מספיק סבלה. הכל ברצונו.

טוב מאוד שהאומה שבה לחזונה ולדרכה. רק עכשיו מתחיל להיות יותר ברור איזה נזק נורא נגרם למדינה בגלל הכנופיה שהטיפה לשנאה, הסתבכה עד צוואר בכיתבי אשמה והודחה.


קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פירושים, ביאורים והסברים.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן