תירוצים מגוחכים ופחדים קיומיים

תירוצים מגוחכים ופחדים קיומיים

הנאשם בפלילים משמיע תירוצים מגוחכים, יצירתיים ומשעשעים ברבים. כנראה שזה נעשה במאמץ נואש להאשים אחרים ולמלט עצמו מישיבה מאחורי סורגים.

ציטוט:

נתניהו בשיחה עם תושבים מהעוטף: היה צריך קונצנזוס בשביל להחליט למוטט את חמאס.
רה”מ הכחיש את הטענות שממשלותיו רצתה לחזק את חמאס – “זה אבסורד”

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את חמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

כדי לפגוע באבו מאזן, במשך השנים חמאס שודרג ממעמד של ארגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף ● בחסות המדיניות הזו בלון חמאס הלך והתעצם עד שהתפוצץ לכולנו בפרצוף ב”שבת פרל הארבור” ● את מחיר המחדל הזה שילמו בחייהם הישראלים שנרצחו ונחטפו.

עד כאן ציטוט.

אחרי שהפושע ניסה להאשים את הצבא, ששלח לו שני מכתבי אזהרה, את המפגינים, שמחו על הרס חזון המייסדים ואז להבדיל מהמשתמטים הסרבניים מייד עלו על מדים ורצו להטיס מטוסים, את הטרוריסטים שלהם אישר העברה סדירה של המון כספים ואת מנהיגי האומה הקודמים, עכשיו הוא מתאמץ להסביר שמישהו לכאורה הפריע לו לנטרל סכנה ברורה? ממש מרשים.

אז מה, ראש הכנופייה מספר שהוא אינו בשליטה מלאה? מזל שהכזבן הסידרתי לא גילה לאומה ההמומה שהוא כלל אינו קובע אלא רק מציית לשרה שמחליטה, והמורשעת הלקוייה בטח הייתה מאשימה את הנחש הארסי והתוקפני, זה שנוהג להסתבך בערכאה ולהפסיד בתביעות דיבה באופן שיגרתי.

למה קשה לפושע לספר לאומה ביושר אמיץ ומלא תעוזה שהוא טעה, חטא, שגא, הזניח את שבועת הנאמנות למדינה וגרם לנו לאסון נורא? זה בגלל הבושה או החרדה?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- האחראי האמיתי הוא פושע סידרתי. קישור למאמר בשם- הכספים שייכים לישראלים שתורמים. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן