תפרו לי מימצאים קבילים

תפרו לי מימצאים קבילים

להנאת הצופות והצופים למטה יש קישור לקטעים מבדרים, משעשים ומצחיקים שפעם שודרו ברבים.

בקישור יש אפשרות לצפות בנאום די עגום שבא מנאשם בשלל תיקים, שלקראת המחזה המשודר והמהודר הקיף עצמו בכמה ניצבים צייתניים שלא מחייכים, והוא מנסה לטעון למיקרופונים שלא היה מאום.

ציטוט:

נתניהו לפני שנכנס לדיון: “המשטרה והפרקליטות תפרו לי תיק”

ראש הממשלה נשא נאום לתקשורת, דקות בודדות לפני שנכנס לדיון הראשון במשפטו: “מבקש שהכל ישודר בשידור חי. החקירות זוהמו ונתפרו מהרגע הראשון, ניסו להפיל אותי”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? אם היה ניסיון משטרתי לעצור עבריין סדרתי מלהמשיך לגרום נזק לאומי כנראה שהוא צלח באופן מפליא, שכן הנאשם הודח, ומאז יש למדינה תקציב והחל הליך שכבר מביא לשיפור משמעותי.

איזה כותרת אפשר לתת למחזה הבכייני ששודר בציבורי? אנשי חוק תפרו לי, אכלו לי ושתו לי, ואני לכאורה צח, חף, תם, זך, טהור ונקי?

נו? ההאשמות המפחידות, המופרכות והמגוחכות שהושמעו בפומבי עצרו את ההליך הפלילי? הצרחות בכנסת מביאות לאופוזיציה כבוד לאומי?

מי שמסובך עד צוואר באופן משפטי כבר מזמן ידוע בעולם ככזבן סדרתי, ואפילו חבלה יזומה בעבודת המליאה או שליחת צרחנים וצרחניות לזעוק ולהפריע לה באופן שאינו מכובד או ממלכתי לא יושיעו את העבריין עם הפחד הקיומי מסופו הפוליטי.

בעברית קלה, מימצאים קבילים גרמו להגשת כיתבי אישום אחרי השהייה תמוהה, ארוכה ומשונה. זה לא באמת אשמת הפרקליטות או חוקרי המשטרה אם ההוכחות שנימצאו מראות בירור מוקלט או מודפס שלכאורה הייתה שחיתות מזיקה. האחראי לבעייה הוא זה שכביכול חטא וסתם מטיל על אחרים אשמה מתוך בהלה.

מעניין מדוע הנאשם סתם מאשים אחרים כאשר כולן יודעות וכולם יודעים מזה זמן שהעבריין הסדרתי לכאורה ביצע המון מעשים שהם לא לגמרי חוקיים אלא מזיקים ומסוכנים? במשפטית צחה קוראים להם- שוחד, מרמה והפרת אמונים. כמובן, עוד לא הוזכר החשד לבגידה בעבור מזומנים, או מתן האישור לדחוס יותר מידי מאמינים למקומות מסוכנים תוך התעלמות מקדושת החיים לצרכים פוליטיים.

מי שפעם הצהיר לפרהסיה שלא יהייה כלום כנראה קצת טעה. במציאות מצבו של המודח הנאשם די עגום.

קישור למאמר במעריב. קישור ליוטיוב. קישור מאמר בשם- שביתה באופוזיציה זה רעיון נפלא. קישור למאמר בשם- סיכום עגום וכיתבי אישום. קישור למאמר בשם- הכנופיה הודחה והציונות שבה לנתיבה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן