כל מה שאתם צריכים לדעת על יוגה לפני האימון הראשון

כל מה שאתם צריכים לדעת על יוגה לפני האימון הראשון

מעודדים אותנו יותר ויותר להתחיל לתרגל יוגה. היתרונות שפעילות גופנית זו מעניקה לנו, כגון גמישות, שיפור היציבה הגופנית, שיפור הנשימה, הפחתת רמות הלחץ והעזרה שהיא מציעה לנו לשמור על משקל נאות, הם סיבה נכונה יותר לנסות את היוגה.

עם זאת, כפי שכבר הגבנו על פעמים אחרות, יש הרבה צורות שונות של יוגה וחשוב שנכיר אותן, על מנת להחליט מה הכי מתאים לנו. במקרה זה, אם אתם חושבים לנסות איינגר יוגה, אנו נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת.

איינגר זוהי שיטת יוגה המתמקדת בעיקר ביישור הגוף. כלומר, ללא קשר ליציבה שאנו עושים, בניגוד ליוגה איינגר יוגה יתמקד בשמירה על יישור הראש, עמוד השדרה, הירך והרגליים.

הוא נוצר על ידי B.K.S איינגאר, לאחר שהחל לתרגל יוגה כדי לנסות להקל על בעיותיו הבריאותיות כנער. זהו סגנון של יוגה הנובע מהאתה יוגה ומטרתו לשפר את הבריאות והרווחה באופן טיפולי יותר מאשר פרקטיקות יוגה אחרות.

כל אחד מאתנו יכול לתרגל סוג זה של יוגה, אך הוא מתאים במיוחד לאנשים הסובלים מבעיות בריאות כמו דיכאון, חרדה, אנשים עם אסתמה, כאבי גב, יתר לחץ דם או דלקת מפרקים ניוונית, בין היתר.

אחד המוזרויות שיש לאיינגר יוגה הוא בכך שהוא עושה שימוש רב יותר באביזרים כמו בלוקים, רצועות, שמיכות, כריות וכו ‘. בנוסף לכך, זהו תרגול המתמקד רבות בצרכים ובמצב הגופני המסוים של כל גוף.

בשיעורי איינגר יוגה אין הרבה תנועה או נזילות כמו בשיטות אחרות. הדבר המקובל הוא לעשות כמה תנוחות ולבלות את רוב הכיתה להשגת יישור נכון ולשמור על היציבה לאורך זמן באופן שמאפשר לגוף להסתגל אליהם.

למרות שנראה שלכל תרגולי היוגה יתרונות מסוימים על בריאות הנפש שלנו, התרגול של איינגר יוגה הוכח כמפחית את תסמיני הדיכאון ומשפר את התחושות החיוביות. כמו כן, ככל שככל שהוא מתרגל זמן רב יותר, נראה שהיתרונות גדלים.

העובדה שצריך לפקד על התנוחות זמן רב יותר מאשר בשיטות אחרות משפיעה על הגידול בגמישות. בנוסף, על ידי התמקדות הן בצרכיו של כל מטופל והן במצבו הגופני, הסיכון לפציעה נמוך מהרגיל.

כמובן, על ידי התמקדות בשמירה על יישור הגוף, אנו עשויים להבחין באי נוחות מסוימת בהתחלה. אך בטווח הארוך זה מביא לשיפור ביציבת הגוף.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן