טוויטר בלו, השירות הראשון בתשלום בתולדות טוויטר, מציע שלל יתרונות, השאלה היא מי ישלם עבורם

טוויטר בלו, השירות הראשון בתשלום בתולדות טוויטר, מציע שלל יתרונות, השאלה היא מי ישלם עבורם

טוויטר השיקה את שירות ה- Twitter Blue שלה, אם כי כרגע היא פועלת רק בקנדה ובאוסטרליה. מחירו הוא 2.99 דולר (ארה”ב) לחודש, מה שמתורגם ל -2.47 אירו . זהו השירות הראשון בהיסטוריה של פלטפורמה חברתית זו בתשלום.

כעת נשאלת השאלה האם מנוי זה ישמש בכדי לפתור את הבעיות הבסיסיות האופייניות שמשתמש נתקל בהם בשימוש בטוויטר וכי נראה שיש להם פתרון טכני פשוט. לפניכם רשימה של היתרונות שטוויטר בלו תציע למנויים שלה.

  • תיקיות מועדפות או תיקיות מסומנות: תיקיות המועדפים מאפשרות לכם לארגן את הציוצים ששמרתם, להיות מסוגלים לנהל את התוכן כך שבמידת הצורך יהיה מהיר וקל יותר למצוא אותו.

  • ביטול ציוץ: טוויטר כחול מציג את האפשרות לבטל ציוץ. הפלטפורמה מציעה לך תצוגה מקדימה של הפרסום שלך לפני שתפרסם אותו לציבור. באמצעות התכונה Undo Tweet, תוכלו להגדיר טיימר הניתן להתאמה אישית של עד 30 שניות ללחיצה על “Undo” לפני שהציוץ, התשובה או השרשור ששלחתם יפורסמו לפרופיל שלכם. פונקציית העריכה המיוחלת (במשך שנים) אינה באה אפילו בתשלום.

  • מצב קריאה פשוטה: לקריאת שרשורים ארוכים, הטוויטר הכחול מציע פורמט נעים יותר מבחינה ויזואלית, כך שהוא מציג אותם כטקסט רגיל שבו אתה רואה את התוכן, אך לא את כל הסמלים שאנו רואים כעת.



  • סמלים וצבעים הניתנים להתאמה אישית: למנויים תהיה גישה לסמלים הניתנים להתאמה אישית למסך הבית של המכשיר שלהם ולנושאי צבע עבור אפליקציית הטוויטר שלהם.
  • שירות לקוחות: למי שמשלם עבור טוויטר כחול תהיה גישה לשירות לקוחות מיוחד, אך החברה לא מסרה מידע ספציפי יותר אודותיו.

אז כמו שכבר סיקרנו הטוויטר הכחול מוצע כרגע רק למשתמשים מקנדה ואוסטרליה 
האם ומתי הגרסה הזאת תגיע אלינו לישראל את זה נדע בקרוב. 

אליאור סרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן