מיקרוסופט בדיווח אנונימי לעיתון ברשת מדברת באופן פנימי על Windows 10 ו- Sun Valley כמערכות שונות, והכל מצביע על Windows 11

מיקרוסופט בדיווח אנונימי לעיתון ברשת מדברת באופן פנימי על Windows 10 ו- Sun Valley כמערכות שונות, והכל מצביע על Windows 11

כשאנחנו רחוקים 14 יום מאחד האירועים החשובים ביותר בחמש השנים האחרונות עבור Windows ו- Windows 10, כל מה שאנחנו יודעים בוודאות הוא שמיקרוסופט מדברת על הדור הבא של Windows וכי החברה מבטיחה ואומרת: “אחת מהעדכונים הכי חשובים חלונות בעשור האחרון “.

מיקרוסופט שלחה הודעות מוצנעות שמובילות אותנו לחשוב על Windows 11 במקום על עדכון גדול של Windows 10, מתמונת הזמנה מוזרה שנראית כ- 11 כאשר היא אמורה ליצור ארבע מסגרות ועד להצהרות של בכיר המציג תמונה של Windows 95 , כאילו קפיצה דומה באה. ויש חדשות שמצביעות על אותו דבר.

Windows Sun Valley יכול להיות Windows 11

מה שהיה צפוי להיות חלונות 10 21H2, מסתמן כי גרסת Sun Valley, למעשה, יהיה משהו אחר מלבד חלונות 10, ולמרות שהשם חלונות 11 לא עלה בשום מקום, זה יהיה הסביר ביותר, יחד עם פשוט “חלונות”. מסלול נוסף יהיה זה של יצרני הסלולר, Windows 20, Windows 30 וכו ‘.

תכנון מחדש “פשוט” של חלונות 10 לא יביא חדשות רבות מבחינת אופן ניהול היישומים, אך בגרסה חדשה של מערכת ההפעלה זה נראה סביר יותר. לפי Windows Latest, ובכל היגיון, Windows 10 ויורשו יכולים להתקיים במקביל, כאשר ל- Windows 10 21H2 יש יותר בולטות בחברות ו -11, בעיקרון, יותר בבתים.

מאמר זה ממשיך את המאמר הקודם המצביע על גרסת חלונות 11 שהולכת וקרבה
לחצו כאן – לצפייה בכל העדכונים השוטפים, מה שחדש ובכלל כל מה שידוע לנו על הגרסה המסתמנת לבוא

אליאור סרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן