ןוואטסאפ מאפשרת להאזין להודעות קוליות לפני שליחתן

ןוואטסאפ מאפשרת להאזין להודעות קוליות לפני שליחתן

WhatsApp עודכנה לאחרונה בחידוש שהופיע למשתמשים בגרסת הבטא שלה. ולמי שעדיין לא הבין אנחנו מדברים על האפשרות להאזין להודעות הקוליות שלנו לפני שליחתן דרך הפלטפורמה.

כדי להתריע על הוספת הפונקציה החדשה הזו, חברת מטה (META) הבעלים של תוכנת המסרים המידיים פרסמה סרטון ברשתות החברתיות השונות עם ההכרזה על זמינות הפיצ’ר החדש.

למרבה השמחה, הפונקציה כבר זמינה גם למשתמשי אנדרואיד וגם ל-IOS, ולמרות שלא מדובר במשהו חדשני במיוחד עבור אותם משתמשים שכבר רגילים להשתמש בתוכנות מסרים אחרות, היא מהווה תוספת טובה. וכל מה שצריך לעשות כדי ליהנות מהפונקציה החדשה זה פשוט לעדכן את האפליקציה לגרסה העדכנית ביותר. פשוט לא?

כיצד לבדוק את השמע לפני שליחתו
כדי להיות מסוגלים לסקור את השמע לפני שליחתו, תחילה עלינו לשמור את המיקרופון נעול בזמן שאנו מדברים. ולמי שעדיין לא יודע זה נעשה על ידי החלקת סמל המיקרופון כלפי מעלה. בדרך זו ניתן לדבר ללא צורך בלחיצה והחזקת כפתור ההקלטה. כשאנחנו רוצים לסיים את ההקלטה, פשוט יש ללחוץ על כפתור העצירה האדום, ובזה הרגע תוכלו להאזין לקובץ השמע כמה פעמים שתרצו טרם שליחתו.

יש לציין שאם לא נחליק את סמל המיקרופון למעלה, לא נוכל לסקור את האודיו לפני שליחתו. ובמידה וההודעה לא מוצאת חן בעיניכם, תמיד תוכלו למחוק אותה דרך סמל פח האשפה בפינה השמאלית/הימנית התחתונה. (תלויי בשפת המכשיר)

הציוץ של חברת מטה (META) בעמוד הרשמי של תוכנת המסרים וואטסאפ

לסיכום
למרות שעבור רבים מדובר בפונקציה בסיסית, התוספת הזו ממש נחוצה לכל מי שעדיין עובד עם תוכנת המסרים המידיים וואטסאפ, ומתעצל להקליד את המסרים שלו. ועד כה, הדבר היחיד שיכל לעשות כדי לבדוק את השמע בפלטפורמה היה לבטל או למחוק את ההקלטה עבור כל משתתפי הצ’אט בעת השליחה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

אליאור סרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן