דמי שתיקה קונים בושה?

דמי שתיקה קונים בושה?

ההיסטוריה המשעממת מראה שפושעים סידרתיים, מפחידים ומסוכנים לעיתים נופלים ונענשים בגלל עבירה קטנה, שולית וזניחה.

ציטוט:

אשם או זכאי? חבר המושבעים התכנס, רגעי הכרעה במשפט טראמפ.
12 האנשים שיחרצו את גורלו של נשיא ארה”ב לשעבר בפרשת דמי השתיקה לסטורמי דניאלס.

עד כאן ציטוט.

יתכן שמי שפעם היה נשיא אמריקה יזכה לגורל דומה לזה של אל קפונה, ראש המאפיה הנודע, שהורשע בעבירת מס חסרת דרמה. אומנם, הפושע עם השיער השופע ניסה לארגן הפיכה אלימה וגם גנב מסמכים ביטחוניים מסווגים הבייתה, אבל לוקח קצת זמן עד שכל העיניינים מגיעים לערכאה.

כנראה שזה לא ממש משנה לקהילה שכבודו בגד באישה החוקית לאחר הבטחה חגיגית לשמור נאמנות רק לה, שהוא לא שלט ביצרו בגבורה וביצע ניאוף, שעל פי התורה זה פעולה לא ראוייה ואסורה.

העובדה שהחוטא שילם דמי שתיקה בניסיון מבוהל להסתיר את הפרשה המביכה גם היא אינה ממש בעייה, שכן זו עיסקה חוקית וכלכלית שעורך דין מנוסה ביצע.

מסתבר שהקושי היחידי בכל המתואר למעלה הוא שדמי השתיקה ששולמו כדי להסתיר מעשה של בגידה נרשמו כהוצאה עיסקית לצורכי מס הכנסה, וזו עבירה מאוד חמורה.

עוד לא ידוע מה יקרה עם כיתבי האשמה בחשד לבגידה, ניסיון הפיכה, פגיעה בביטחון המדינה וגניבה, אבל כבר עכשיו ברור שאסור לנסות לרמות את מס ההכנסה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטיהור המישכן. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן