כזבנים מדברים ומנהיגים עושים

כזבנים מדברים ומנהיגים עושים

כידוע למי שיודעת ויודע, הנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם הודח מהשררה וחשוד בבגידה בעבור עמלה, עשה ככל יכולתו כדי להזיק להנהלה, כנראה בתקווה לחמוק מהרשעה, ללא קשר למחיר הנגבה מהמדינה.

במשך שנה ראש האופוזיציה סירב למלא את חובתו לאומה או לקיים את שבעת הנאמנות שנתנה. למעשה, הוא לא בא לאף פגישה שבועית כדי לקבל עידכון לגבי מצבה המדיני והביטחוני של המדינה.

בנוסף, העבריין הציע שוחד פוליטי, שזה דבר שאינו חוקי, פיתה בעזרת הבטחה הזוייה כמה מעשי בגידה שמייד שרפו את האמינות של מבצעיה, סירב לחדש את החוק הישראלי בגדה, רצה להפר הבטחה שניתנה למשרתים בגבורה בצבא, ושלח את סריסיו לאיים בצרחות מפחידות על מוסדות הדמוקרטיה.

מה אפשר לומר? לא מספיק שכבר יש שלושה כיבתי אשמה ושתי ועדות חקירה הנאשם אפילו לא מבקש סליחה אלא ממשיך לבצע עבירה אחר פשע? ממש מזעזע. אולי כדאי לעצרו עד לתום ההליכים בערכאה, שכן הוא מהווה סכנה לדמוקרטיה, ומצפצף עליה, חוקיה ומוסדותיה.

ציטוט:

בעקבות המצב הביטחוני, וכמתחייב בחוק, ראש הממשלה יאיר לפיד הזמין היום (שבת) את יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו לעדכון ביטחוני, יחד עם מזכירו הצבאי – כך נמסר מלשכת ראש הממשלה. המועד המדויק ייקבע בין הלשכות.

עד כאן ציטוט.

כמה טוב שראש האופוזיציה הנאשם בשלל כיתבי אשמה וחשוד בבגידה יואיל בטובו לפגוש את ראש הממשלה, אחרי יותר משנה שבה סירב לעשות את העבודה, וה כנראה רק נעשה לספר למצלמה בסיום האירוע שהוא היה לכאורה עושה עבודה הרבה יותר טובה.

במבחן התוצאה, ללא קשר למה שיפריח מי שהיה ראש ממשלה ויסיים סגור בתא, הבטחותיו למוטט את החמאס בעזה לא ממש התממשו, כך שבמשמרת שלו לא באה הקלה רבה. למעשה, הנוכל אישר להעביר המון מזומנים לטרוריסטים שירו עלינו טילים בתמורה.

הפושע כנראה גם יביע תמיכה בצבא ובזכותנו להגן על האומה, אבל כנראה שהוא לא יסביר למה במשמרת הארוכה שלו זה לא ממש קרה, שהרי הוא אישר להעביר לטרוריסטים המון כסף במזוודה.

קישור למאמר בוואלה.קישור למאמר בשם- כזבנים משקרים ומנהיגים פועלים. קישור למאמר בשם- הישראלים לא משחקים. קישור למאמר בשם- למה המאויימים מאיימים? קישור למאמר בשם- מחוסר ברירה עשוייה להעלם סכנה. קישור למאמר בשם- קדושת החיים וסיכונים קיומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן